/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Hjælp os, vores have er ikke..
Fra : Trolley
Vist : 722 gange
100 point
Dato : 23-05-07 10:07

Hejsa
Hjælp os vores have er ikke særlig spændende og hyggelig.
Haven er omkring 350m2
Er der nogen som kender til et tegneprogram, man kan hente på nette, lige som køkkentegnprogrammer.
Jeg har simpelthen ikke fantasi til at gå en tur ude i haven og se hvad der kunne blive fint og godt og hvad der skal væk.
Måske er der en havearkitektstud. eller en fra et have/plante firma, som kan komme med nogle ideer.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 23-05-07 10:42
Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-05-07 10:45

Den nærmeste planteskole i dit område kan sikkert også hjælpe dig...

Kommentar
Fra : lexiben2

Dato : 23-05-07 11:19

Gå en dejlig tur, og kik ind i folks haver, det tænder gode ideer, og så ma du i gang med papir og udklip, så er det nemt. noget vi priotere er sol, læ, hygge, afskermning, fugle, udsyn, værested til mange funktioner.
lyt nu til dig selv, sæt i haven og spørg dig selv, hvad er det jeg ønsker, det er jo kun jer der ved det!!

Godkendelse af svar
Fra : Trolley

Dato : 23-05-07 12:47

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-05-07 13:28

velbekomme - lidt svært at finde noget ordenligt - en bekendt af mig brugte en noget usædvanlig metode - i spillet sims er der mulighed for at simulere grund og hus så det ligner næsten til ukendelighed - han fik anlagt sin have på den måde - faktisk med et så flot resultat at dem der så tegningen troede han havde et dyrt program (ok spillet koster jo lidt også - men var ved hånde) - kender du nogen der har det gamle sims spil kunne du jo forsøge med det - det er så legende let at man kan blive helt dårlig af det

Kommentar
Fra : simon10001

Dato : 08-03-08 08:51

prøv at putte nogen pønte genstane i din have det er med til at gøre en have personlig og hyggelig og en tresse og maget andet men ikke for mange pønte genstande og dine farver i huset skal passe sammen ikke sort væg og brune vinduer det passer ikke sammen men hvid og sort passer godt sammen og sort og rød passer sammen hvid og rød passer sammen og prøv at indrette det så det også passer godt sammen inde i dit hus få flere idder på www.sims2you.com der er der idder

Kommentar
Fra : simon10001

Dato : 08-03-08 08:54

www.sims2you.com er der penge koder og magne arnder og motherlode giver 50.00 simloner