/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Fra : Jimmy17
Vist : 4155 gange
100 point
Dato : 12-05-07 19:49

Er der nogen, der kan sige noget om det nummer???

Kommentar
Fra : dordi

Dato : 12-05-07 19:57

er det ikke tdc ?

Kommentar
Fra : bønnespiren

Dato : 12-05-07 19:58

også mit gæt

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 12-05-07 19:58

ja - Ring til det eller spørg på oplysningen 1810

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-05-07 20:03

Mumbai - 400059, Maharashtra, India. Telephone No. :, 91-22-28509991 / 40808080.
set her:
http://suppliers.jimtrade.com/144/143488/

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 12-05-07 20:11

Har prøvet via oplysningen, de har ikke noget på det.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 12-05-07 20:17

e.c - kan de godt have det danske nummer der?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-05-07 20:18

Citat
Er der nogen, der kan sige noget om det nummer???

Det består af 8 tal....

4 nuller og 4 lige tal.....

Hvad vil du vide om nummeret ??????

Hvis du tror det er et DANSK telefonnummer så er det et mobilt guldnummer der sandsynligvis ikke bliver brugt "offentligt"....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-05-07 20:25
Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-05-07 20:26

Mobiltelefoni
Nummerserierne, der fortrinsvist er afsat til mobilkommunikation, er nummerserier, der begynder med:

20-29
30-31
40-42
50-53
60-61

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 12-05-07 20:29

Havde bare hørt et par steder at ringede man til det skulle de lave en opkrævning på 300.

Bare nys på om der var noget om det...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-05-07 20:33

Tro ikke på alt hvad du hører.....

Det er sandsynligvis TDC der "ejer" nummeret - det er næppe til salg....

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 12-05-07 20:50

Okay, så må vi nok lade den være der

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-05-07 06:11

Såvit jeg ved er det Sonofon der ejer 40 numre

dr.dem

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 13-05-07 08:19

Prøv dog at ringe nummeret og høre om der er nogle der svarer eller om du får en henvisningstone?
Større er problemet da ikke.

Hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-05-07 09:19

Hvis du tester det nummer fra en mønttelefon kan de ikke stjæle penge fra din konto.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 13-05-07 10:44

INMARCO INDUSTRIES PVT. LTD.
Mumbai - 400059, Maharashtra, India. Telephone No. :, 91-22-28509991 / 40808080.
Fax No. :, 91-22-28506220. Send Trade Inquiry. Trade Alert ...

suppliers.jimtrade.com/144/143488/ · Engelsk

Cache · Lignende sider

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-05-07 11:22

Citat
Såvit jeg ved er det Sonofon der ejer 40 numre

Jeg mener nu det var de "gamle" NMT telefoner der kørte med 40-numre......

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 13-05-07 14:43

Hej Jimmy 17. Jeg kan ikke fortælle dig hvem der ejer det nummer.
Når du ringer får du en besked at det er en telefonsvarer som er fuld og derfor kan man ikke indtale en besked. Så det er åbenbart et nummer der bliver meget brugt, siden en telefonsvarer er fuld.
Der kan ikke trækkes penge fra din konto med et 40 nummer. Alle de numre der koster pengen begynder normalt me 90 og dem er der spærret for ved mange selskaber. Du skal selde om at få adgang til at ringe disse dyre 90 numre.
Håber dette var svar nok på dit spørgsmål.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-05-07 14:50

Citat
Så det er åbenbart et nummer der bliver meget brugt

Eller netop IKKE bliver brugt

Accepteret svar
Fra : Dressman

Modtaget 100 point
Dato : 15-05-07 14:48

Hej med jer.

Nummeret tilhører Sonofon. TDC's nummerserie slutter med 404xxxx

I kan også se det på telestyrelsen.dk

Ps. Nummeret er ufarligt. Man kan aldrig blive trukket et beløb når man ringer til et normalt mobilnummer.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 20-05-07 11:14

Kan ikke rigtig finde ud af, hvad jeg skal godkende her

Flere af dem er jo gode svar

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-05-07 11:23

Tæl knapper til du rammer en...

Svaret er vigtigere end pointene....

Godkendelse af svar
Fra : Jimmy17

Dato : 20-05-07 12:08

Tak for svaret Dressman.

Kommentar
Fra : emilnt

Dato : 26-07-07 14:25

Jeg kom til at ringe til det, fordi min hjerne erindrede det som TDC's nummer. Det var det ikke

Der blev sagt:

Tak for dit opkald din telefonregning vil blive fratrukket 300 kr ved næste regning.
Tak for dit bidrag farvel.

Det totalt sært. Hvis der bliver trukket 300 kr fra din telefonregning må den vel blive 300 kr mindre, men det hænger jo ikke sammen med at jeg har givet et bidrag. Hvis de lægger 300 kr til min regning så bliver det sku noget med at ringe til rette instans for det havde jeg sku ikke lige regnet med.
I sidste ende er det nok en dårlig idé at ringe til det nummer, ihvertfald indtil jeg ved om der er blevet trukket kr ekstra på regningen.

Emil

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-07-07 14:32

Tror du er ude på "historiernes" mark eller en tager pis på dig....

Det kan aldrig lade sig gøre.....

Kommentar
Fra : psydk

Dato : 03-10-07 18:50

Hej Jimmy.

Der er nogen som har det sjovt.

Jeg arbejder i TDC Mobil Norden - det tilhøre ikke TDC, men sonofon. Nummeret er ikke et nummer, man kan bruge til at opkræve sådanne beløb på. Der er sandsynligvis tale om en direkte videre stilling til en telefonsvare.

Vi har en kunde som har haft ringet til nummeret. Vi har tjekket at han ikke er blevet opkrævet noget.

Så du kan være rolig - Men sjov spøg (ikk helt), med netop sådan et nummer.

Kommentar
Fra : AMEN1984

Dato : 03-01-08 13:04

Jeg har vøret i kontakt med telias kundeservice og de forsikrer mig om at det er en dårlig joke en eller anden tosse har sat igang. pengene bliver derfor ikke trukket som sagt i røret når man ringer op til det nr...

MVH den glade hippie

Kommentar
Fra : skoopidoo

Dato : 08-01-08 08:56

Jeg har lige gjort det samme... troede det var et tdc nummer.Tdc mener ikke jeg vil blive trukken, men jeg vil da være sikker....
Ved ikke om jeg er tilfreds med den service jeg får fra tdc nu, i forhold til hvor meget jeg abbonerer på.Selvfølgelig kan man da gå ind og lave en regning status med det samme, tdc medarbejderen lægger mest vægt på det ikke er deres skyld jeg har ringe.....dårlig service, eller måske den forkerte jeg fik fat i