/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
unlock mobiltelefon
Fra : manse1
Vist : 2145 gange
20 point
Dato : 09-05-07 19:51

hvem kan hjælpe mig med at unlock min sony ericsson w810i som er låst hos telia

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-05-07 19:53

En unlocker i dit område.....

Normalt 100 kr.

http://www.dkunlock.dk/

Kommentar
Fra : johs

Dato : 09-05-07 20:00

www.funlock.dk kan for 150,-

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 09-05-07 20:01

Du kan ringe til telia og bede dem om koden til at unlocke den med. Når du har fået den kan du taste
< (pil til venstre) * * og < (pil til venstre) -
(altså: pil til højre, stjerne, stjerne, pil til venstre)
Så vil du få vist en menu ("Tilpas") hvor du kan vælge enten "Net" eller "Del af nettet". Den ene er sikkert låst op, men den anden skal du klikke dig frem til og indtaste den kode, du har fået. Hvis låseperioden ikke er ophørt vil telia nok ikke give dig koden, men ellers er det gratis. Alternativet er et eller andet "suspekt" på nettet. Og det koster fra 40 og opefter....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-05-07 20:03

Citat
Alternativet er et eller andet "suspekt" på nettet. Og det koster fra 40 og opefter....

Forget it....

Det kan man ikke....

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 09-05-07 20:06

Måske skal de have nogle informationer fra din telefon. Dem finder du sådan:
pil til højre, stjerne, pil til venstre, pil til venstre, stjerne, pil til venstre, stjerne

Held og lykke

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 09-05-07 20:09

refi: Hvad kan man ikke?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-05-07 20:12

Låse den op på nettet....

Accepteret svar
Fra : pk2dk99

Modtaget 20 point
Dato : 09-05-07 20:13

Hvis du bor i kbh så Det er bedste at du find en mobil buttiken i nørrobrogade. det koster kun 50 kr.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 09-05-07 20:13

Så meget desto mindre grund til at betale for det.....

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 09-05-07 20:17

Jeg har selv lige unlocked min, og det kostede ikke noget at få koden fra teleselskabet. Så er det jo bare at gøre det. Det er da meget mere indviklet (og åbenbart dyrere) at gå på nettet og gøre det....

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 09-05-07 20:20

Men jeg sidder faktisk lige her med et program, der for 40 kr. tilbyder mig en unlock + reset user/Lock code

Det var det samme program, jeg brugte til at opdattere firmvare på telefonen....

Jeg troede, at det betød, at jeg også kunne unlocke på nettet... Men jeg har måske misforstået.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-05-07 20:25

Citat
Men jeg har måske misforstået.

Det kan vist roligt konstateres....

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 09-05-07 20:27

refi. Det er lidt imponerende, at du kan være så skråsikker.... (i ordets bedste betydning)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-05-07 20:35

Citat
Det er lidt imponerende, at du kan være så skråsikker

Næh......

Sådan er det bare - den skal låses op med kabel.....

Godkendelse af svar
Fra : manse1

Dato : 09-05-07 20:37

Tak for svaret pk2dk99.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 09-05-07 20:52

refi: Selvfølgeligt kan det da ikke lade sig gøre uden et kabel Det program, jeg snakker om går via usb-kablet ind og laver ændringer på telefonen. Ellers ville jeg jo heller ikke kunne installere nyt firmvare.....

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 09-05-07 20:54

Justuniverse
Citat
Men jeg sidder faktisk lige her med et program, der for 40 kr. tilbyder mig en unlock + reset user/Lock code

Det var det samme program, jeg brugte til at opdattere firmvare på telefonen....

Jeg troede, at det betød, at jeg også kunne unlocke på nettet... Men jeg har måske misforstået

nej det har du ikke misforstået , men du skal dog først købe et kapel der passer til, og så bliver det jo lidt dyrere ...

og en W810i skal hos de fleste unlockere flashes med ny software først da de fleste boxe ike kan unlocke den nyeste version SW direkte ... så det tager som regel 150.-

D9N

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 09-05-07 21:00

D9N:
Kablet fulgte med telefonen. Jeg har ikke haft nogen ekstra udgifter....
Men så vidt jeg ved er der ingen, der burde betale for at få deres telefon unlocked (med mindre, at der er tale om noget "suspekt," som jeg nævnte.... Og det er jo, når det er før, at det abbonnement, man har betalt for udløber...)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-05-07 21:07

Citat
Men så vidt jeg ved er der ingen, der burde betale for at få deres telefon unlocked (med mindre, at der er tale om noget "suspekt," som jeg nævnte.... Og det er jo, når det er før, at det abbonnement, man har betalt for udløber...)

Det har du så også misforstået.....

Du må GERNE unlocke en telefon INDEN det ½ år er gået (mod at betale) Du kan sågar få den åbnet der hvor der er abo, så koster det bare 500 kr....

Abo skal du jo betale under alle omstændigheder...

EFTER det ½ år kan du få den åbnet GRATIS hos den du har haft abo ved....

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 09-05-07 21:10

refi: Ømn... hvad var det så lige, jeg havde misforstået????
Du gentager vel egentligt bare det, jeg lige skrev?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-05-07 21:17

Næhhhh....

Du sagde det var suspect......

Det er det ABSOLUT ikke.....

Unlockere ville dø af sult hvis ikke det var lovligt/tilladt at lukke telefoner op

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 09-05-07 21:20

refi: Ok... forkert ordvalg

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-05-07 21:22

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 09-05-07 23:14

man kan jo bare betale fuld pris for telefonen, så bliver den ikke låst ... men hvem vil det ?

og inden for få år blver nettene låst, og så vi færdige med at unlocke telefoner ...

D9N

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-05-07 23:17

Det er meget værre i f.eks. Tyskland.....

Der er du "bundet" til dit abo i 2 år

Til gengæld er telefonen gratis

Kommentar
Fra : Russe2215

Dato : 31-05-07 16:01

Du kan gøre det online på www.Online-unlock.dk

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 31-05-07 21:37

russe prøv at søge på en K800i låst til 3