/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Støvsuger fra Aldi
Fra : Vonna
Vist : 8254 gange
100 point
Dato : 08-05-07 22:27

Havde bestemt mig for at købe en Støvsuger Dyson som kommer i aldi butikkerne i morgen .men er blevet meget skuffet over testen som Forbrugererådet kommer med, av 17 støvsugere er Dyson Nr14 alså en av bundskraberne .Kan jeg stole på den test V H .vonna

gælder fra den 09.05.2007 Til næste tilbud
Til tilbudsoversigt
Poseløs støvsuger
Ingen løbende omkostninger - støvsugeren er poseløs og har vaskbart livstidsfilter.Særligt velegnet til allergikere.

En helt unik støvsuger, der ikke taber sugestyrke.
Den patenterede Root12Cyclone bevarer sugestyrken konstant og fjerner effektivt fint støv fra luft og gulv.
Særdeles velegnet til allergikere, idet Dyson® tilbageholder selv små partikler, som pollen, dyreallergener og støvmideekskrementer.
Med denne støvsuger er du fri for løbende omkostninger, idet den er poseløs og har et vaskbart livstidsfilter.
280 watt. Robust konstruktion med ergonomisk håndtag, beskyttende gummihjul og 6,5 meter ledning.
Lavt mundstyrke, så du let kan komme ind under møblerne.
3 års garanti og adgang til hotline.

Pr. stk.
1999,-

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 08-05-07 22:33

Poseløse støvsugere er generelt noget skrammel! Jeg har tidligere repareret dem, ikke samme mærke, men der er ikke lavet noget andet end pose løse industri støvsugere der dur.

Køb en almindelig med pose og allergi filter, det virker MEGET bedre. Poseløs bliver du træt af i længden.

Mvh "Anden"

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 08-05-07 22:41

Dyson har netop her på Kandu fået god omtale ,som den test ikke svarer til

Kommentar
Fra : transor

Dato : 08-05-07 22:44

Den lover så meget at det må være løgn.
Cykoner er gode til at udskille grove partikler. Men jeg nægte at tro på at en cyklon klare de mikroskopiske partikler. Det gør en støvsugerpose heller ikke . Men det efterfølgende meget fine filter kan.

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 08-05-07 22:45

Jeg skal til enhver tid gerne indrømme at jeg ikke kender Dyson

Men min erfaring med støvsugere er, jeg har ikke oplevet noget der virker tilfredsstillende endnu.

- Anden

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 08-05-07 23:15

Den beste i testen var en
Miele S5780 til kr.2799-
og den de mente var det beste køb til prisen var en
Siemens VS06G1832 til kr.1199-

Kommentar
Fra : madamme

Dato : 08-05-07 23:19

vi har engang prøvet at købe sådan en poseløs støvsuger pga astma i familien. Men den er da ikke en skid værd og syntes ikke at den sugede ordentligt, så vi lev den tilbage og fik pengene tilbage.
Netto har lige haft en godt en med stor sugeevne til 299.
hilsen madamme

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 08-05-07 23:35

Jeg kan så tillægge at vi har en sådan og har haft de sidste 3 år til FULD tilfredshed....

Den har en super sugekraft i forhold til mange støvsugere.....

Såååå. Kan kun anbefale......

El-selskaberne sælger dem også....

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 08-05-07 23:54

jamen hvad skal man tro refi ? er det deg som har været heldig med din støvsuger eller ? jeg er helt i villaroj. nå men nu skal der soves,

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-05-07 00:05

Næh - det tror jeg næppe......

Selv vores rengøringshjælp (som har egen støvsuger med) vil hellere bruge vores

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-05-07 00:40

Vi har en Dyson og det har vi haft en del år.
Den suger godt (vi har ingen luv på tæpperne mere )

Den tømmes hver 14 dag
Det sviner lidt ved tømning.
Den bruges ikke til murerstøv ved boring.
Den rengøres efter tømning med den gamle støvsuger.
Filteret skal være helt tørt efter vask

Jeg tror vi har et godt indeklima med den støvsuger
Min kone er stadig vild med den Dyson - især efter at vores børnebørn har haft deres hund med på besøg.

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 09-05-07 03:23

Den gode gamle Nilfisk, den tøndeformede, var smaddergod, hvis den var med mikrofilter OG hvis den en gang imellem fik renset "turbinen" = luftpumpen. Men det kræver nok, at man skiller den ad og gør det selv, for støvsugerreparatøren vil meget hellere sælde dig en ny. Så kan han nemlig tage den gamle i bytte, rense den og sælge den for en høj pris.
mvh
pbp

Kommentar
Fra : jej123

Dato : 09-05-07 07:40

et centralstøvsugesystem er det bedste og du får alt støv ud af huset

http://www.frithiof.dk/?gclid=CPfkqIywgIwCFQzolAodyWPuxA

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 09-05-07 18:11

jej123 kommer med den klart bedste løsning, men det koster jo

Jeg har selv den gode gamle Nilfisk, har gemt et par stykker som nogle ville smide ud, passer godt fordi jeg fik reddet 10 pakker støvposer (= 100 stk poser) så jeg klarer mig med støvsuger de næste mange år

> refi... er det en dyson du har?

- Anden

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-05-07 18:17

Citat
refi... er det en dyson du har?

Har jeg udtrykt mig utydeligt ???????

JA - Og den er SUPER.....

Godkendelse af svar
Fra : Vonna

Dato : 09-05-07 18:30

Ville købe en Dyson men var for sen på den ,var i 2 foretninger men udsolgt begge steder tak til dem som deltog i tråden .Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-05-07 18:36

Selv tak.....

Ærgeligt....

Jeg undrede mig selv over at ALDI "har fået lov" til at sælge den til den pris......

Men du kan købe den gennem dit elselskab for ca. 2500......

Mener det er noget de ALLE kører med.....

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 09-05-07 18:50

>refi, så vil jeg tage mig lidt forbehold for Dyson inden jeg kritiserer poseløse støvsugere en anden gang

Næ, du har ikke udtrykt dig utydeligt, ville bare være sikker på det var den samme støvsuger du havde

- Anden

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-05-07 18:58

Citat
>refi, så vil jeg tage mig lidt forbehold for Dyson inden jeg kritiserer poseløse støvsugere en anden gang

Ja - du skulle prøve den.......

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 09-05-07 19:48

Dyson Støvsugeren som var med i Forbrugerrådets test ,var ikke den samme som den i Aldi ,har nu hørt at den fra Aldi var en super god Støvsuger.SÅÅ

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-05-07 19:52

Prøv en anden ALDI.....

Der er da muligheder endnu....