/ Forside/ Interesser / Helbred / Massage / Spørgsmål
10  mango 110
gravid massage
Fra : overture8
Vist : 3412 gange
100 point
Dato : 01-05-07 00:19

hejsa

har prøvet at kigge lidt rundt for at se hvor der kan tilbydes massage til gravide
og hvad jeg lige kan se er det kun i kbh. området at det kan tilbydes og det er lidt langt
når vi kommer fra jylland. har prøvet at give min kone lidt massage under hendes graviditet
men vi kunne godt tænke os at vi fandt en lidt tættere på som har en briks til gravide da hun vil få en ordenlig omgang massage....

Håber at jeg kan få hjælp til at finde en

Mvh Michael

Accepteret svar
Fra : jomfruane

Modtaget 100 point
Dato : 01-05-07 08:01

Der er jo så mange forskellige massageformer, men jeg synes denne lød lovende.
Dejligt du gør det for din kone!

http://www.den-alternative-randers.dk/menu4.aspx

Kommentar
Fra : transor

Dato : 01-05-07 09:41

Der skal en særlig form for massage til for at kvinder bliver gravide.

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 01-05-07 12:06

jeg stiller mig da gerne til rådighed

Godkendelse af svar
Fra : overture8

Dato : 01-05-07 15:47

Tak for svaret jomfruane.

Kommentar
Fra : Lilleclaus

Dato : 01-05-07 22:15

hej Prøv os
www.klinik-chi.dk
han har tidliger givet til gravide ..har dog ikke briks specielt til gravide..ligger på Djursland
hilsen Lilleclaus

Kommentar
Fra : dada12

Dato : 14-01-08 18:05

hej jeg er wellness masørr,har tidliger givet massage til gravide jeg har en briks ,men ikke specielt til gravide
jeg bor i frederikshavn , hilsen hk

Kommentar
Fra : Assist4dogs

Dato : 31-03-08 19:01

Hej

På Comwell kellers Park i Brejning ved Vejle tilbydes der en behandling til gravide... inklusiv massage.

Her kan du læse lidt om det...

Vi har gjort massagebriksen klar til dig og din runde mave, vi bruger vores graviditetspuder specielt designet til store maver. Du har det dejligt under denne lette massage, vi afslutter behandlingen med en dejlig ler ansigtsmaske som peeler renser og opstrammer din hud herefter følger en dejlig ansigtsmassage som afsluttes med en nærende dagcreme.
http://www.comwell.com/comwellspa/behandlinger/

Hilsen anita

Kommentar
Fra : PiaFraefel

Dato : 18-11-08 20:39

Jeg er uddannet Fysioterapeut og Massageterapeut giver massage til gravide og barslende, der bor i Vejle og omegn.
Se mere på www.piafraefel.dk

Kommentar
Fra : flea

Dato : 13-06-19 11:56

Der findes en portal hvor udbydere af bl.a. sundhedstilbud er samlet, der kan du søge på gravilitetsmassage og se hvilket tilbud der er i lokaltområdet.
Portalen har også tilbud inden for f.eks træning og coaching, se mere på:
Kode
<a href="https://mypersonal.dk" title="Portal med træning og motionstilbud" target="_blank">https://mypersonal.dk</a>

Kommentar
Fra : flea

Dato : 13-06-19 11:58

Hov, der gik noget galt, prøver lige igen: https://mypersonal.dk

Kommentar
Fra : Fyssen45

Dato : 15-07-22 15:10

RaskRask har massører i hele landet, der kører hjem og giver massage. Der kan du også bestille gravidmassage https://www.raskrask.dk/gravidmassage/