/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
Kuffert?
Fra : Luisss
Vist : 3677 gange
70 point
Dato : 19-04-07 12:55

Jeg leder efter et sted, hvor man kan købe en pink kuffert. IKKE lyserød..

Det kan være en forretning eller på nettet. Det skal helst være i Danmark. Men hvis det ikke kan blive fra Danmark går det også med udlandet. Jeg har ledt en del steder, men kan ikke rigtigt finde noget, da jeg ikke vil give 5000 kr. for en kuffert :)

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : Boardgear

Dato : 19-04-07 13:04

Dav, det kan man i "New Yorker" butik eller bilka

Håber du kan bruge det....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-04-07 15:06
Kommentar
Fra : Thorendal

Dato : 19-04-07 22:15

Hej.
Altså det er ikke fordi det besvarer dit spørgsmål, men du kan måske finde noget alligevel ved at kigge billeder, hvis du på google søger på: pink suitcase i billeder. Jeg synes det ser ud til, at der bliver nævnt et par producenter af kufferter.

Mvh Thorendal

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 70 point
Dato : 19-04-07 22:25
Godkendelse af svar
Fra : Luisss

Dato : 20-04-07 10:31

Jeg har allerede bestilt en kuffert fra dem du fandt. Mange tak Nordsted1

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-04-07 10:44

Selv tak. Det er også en god farve på kufferten, når du står ved bagagebåndet

Nu har du bestilt, men ellers vil jeg da tro der var flere valgmuligheder, hvis du søgte videre i linkene.