/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
C5 light
Fra : sirener
Vist : 1516 gange
20 point
Dato : 18-04-07 10:00

Hermed lige et "begynder" spørgsmål vedr bankafstemning i C5 light som jeg håber en venlig bruger vil hjælpe mig med.
Jeg kan godt skrive en posteringsliste over finans ud - og afstemme denne med kontoudskrifter fra banken, men jeg ved at det også er muligt at få udskrevet hvor bankbeholdningen vises som akkumuleret. På forhånd tak for hjælpen

Accepteret svar
Fra : twitt

Modtaget 30 point
Dato : 18-04-07 10:15

Hej.

Nu er jeg ikke vildt stærk i selve C5, men jeg ved, at du kan udskrive f.eks. en posteringsliste eller kontospecifikation til en tekstfil (under "udskriftsmuligheder" vælger du tekstfil i stedet for printer). Denne tekstfil kan du så importere i f.eks. Excel, hvor du har mulighed for, at lave et beregningsfelt, der akkumulerer saldoen og den kan du så bruge til afstemninger.

mvh
Twitt

Kommentar
Fra : umv

Dato : 18-04-07 12:31

Hej Sirener.

Du kan udskrive en balance til dato, så får du også den akkumulerede saldo.

Med venlig hilsen

UMV

Kommentar
Fra : umv

Dato : 18-04-07 12:34

Hej Sirener.

Du kan også lægge beholdning ind på din kladde, så du hele tiden kan følge saldoen, mens du bogfører.

Med venlig hilsen

UMV

Kommentar
Fra : sirener

Dato : 18-04-07 19:42

Mange tak til Twitt og UMV for gode og hurtige svar her på mit første spørgsmål på Kandu.
Problemet er løst og jeg kan komme videre. Endnu engang tak

Godkendelse af svar
Fra : sirener

Dato : 18-04-07 19:48

Tak for svaret

Kommentar
Fra : mariafrederiksen

Dato : 18-04-07 20:00

Og i stedet for at udskrive til tekstfil, så udskriv direkte til Excel. Det er meget nemmere.