/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ISDN / Spørgsmål
10  dk 160
3 analog-stik & nt-boks
Fra : thomas_langer
Vist : 677 gange
100 point
Dato : 31-08-01 18:38

Hvordan kan jeg beholde 3 analoge telefonstik sammen med NT-boksen og ISDNmodem?

Accepteret svar
Fra : Lars88

Modtaget 110 point
Dato : 31-08-01 19:32

Der er en analog udgang i dit ISDN modem - bare sæt et en telefonledning i det med et stik, der har plads til at man kan koble et stik til dette stik. Herefter kan du så sætte atter et stik i dette stik med plads til endnu et stik. Håber du forstår.
Der burde står 'phone 1' på det stik du skal bruge.

*Lars88*

Kommentar
Fra : madmikk

Dato : 31-08-01 23:33

kommer an på hvor du vil have de 3 stik i forhold til dine komponenter, beskriv inst. og jeg vil uddybe den som det skal gøres, med mindst mulige løseledninger...

madmikk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-09-01 00:48

"thomas_langer" <thomas_langer.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:V0Pj7.27196$Ay1.815531@news000.worldonline.dk...
> Hvordan kan jeg beholde 3 analoge telefonstik sammen med NT-boksen og
> ISDNmodem?s.worldonline.dk' and Active = 1 igen efter 3

Det var et meget kort spørgsmål synes jeg Måske har jeg forstået det
forkert, men hvad med en AB-tilslutning? Dvs er kabling som leder din
nuværende telefontilslutninger igennem den analoge port på din terminal
adapter (ISDN modem)

Venlig hilsen Peter
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC

>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Godkendelse af svar
Fra : thomas_langer

Dato : 01-09-01 19:51

Jeg vil gerne gå udenom den analoge udgang i mit isdn-modem.

Kommentar
Fra : thomas_langer

Dato : 01-09-01 20:26

Min NT-boks & Modem sidder midt i, dvs jeg vil have 2 ekstra analogstik ud i rummene til venstre og 1 andet stik i værelset til højre for MODEM/NTBOKS ca. 4m og 8m fra NTboksen. Som sagt
jeg vil ikke bruge modemets analoge udgang, hvis dette kan lade sig gøre uden alt for mange kabler...
TAK

Kommentar
Fra : madmikk

Dato : 02-09-01 00:02

ok dit spørgsmål er åbenbart blevet besvaret????????????????????????????????????????????????????

madmikk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-09-01 15:54

"thomas_langer" <thomas_langer.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:V0Pj7.27196$Ay1.815531@news000.worldonline.dk...
> Hvordan kan jeg beholde 3 analoge telefonstik sammen med NT-boksen og
> ISDNmodem?s.worldonline.dk' and Active = 1 igen efter 3
Hvis jeg forstår dig ret er det 3 telefoner du vil hav tilkoblet til din
ledning ind/ud huset ?
Jeg har 4 tlf. og et modem foruden ISDN modemet tilkoblet. Jeg har gjort
det påden måde at det ene analoge stik har jeg sat den tlf. der sider
ved computeren, hvor ISDN modemet er, og det analoge modem (fax) i det
ene analoge stik og ført en ledning fra det andet analoge stik til en
samleboks (den gamle telefonsamleboks) i gangen, herfra går der så 3
ledninger til telefoner i forskellige rum. Det virker perfekt.
--
Med venlig hilsen
Pico