/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Hvilket sæt rulleskøjter......
Fra : Larsen047
Vist : 624 gange
100 point
Dato : 15-04-07 20:16

Hey!
Hvilket sæt rulleskøjter ville i vælge, af de 2 følgende og hvorfor?:

http://www.skatepro.dk/catalog/product_info.php?cPath=24_123_62&products_id=262

eller

http://www.skatepro.dk/catalog/product_info.php?cPath=24_123_62&products_id=1090

Venlig hilsen Larsen!

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 15-04-07 21:49

...du har bemærket at de kun er i str. 47 ikke sandt?

Kommentar
Fra : Larsen047

Dato : 15-04-07 22:46

Jo......! Lige min størrelse! Men kan ikke finde ud af, hvilket par jeg skal vælge! Ville derfor høre jer herinde, om I havde erfaringer eller kender til dem.

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 100 point
Dato : 16-04-07 02:39

Fint nok Jeg mente blot, at det var synd at overveje alt for grundigt, hvis du havde overset det med det begrænsede udbud i størrelser..... 47 - dér kan jeg slet ikke være med selv!

Erfaring: Ingen.
Rulleskøjteløb begrænser sig til lidt motionsløb på landevejen - på et par inlinere MED bremseklods og alt i faldsikringsudstyr.
Det eneste jeg mangler, er en følgevogn til at samle mig op indimellem

Valg: Final Hockeyskøjte Nexus II.

Fordi:
1) Født med ABEC5 tolerance lejer - mod ABEC3 for Final Hockeyskøjte Score.
2) De er godt 100 kr. billigere end "konkurrenten"

På alle øvrige områder synes de at være meget ens.
Det eneste der kunne få mig til at vælge Final Hockeyskøjte Score udfra de tilgængelige oplysninger, er designet. Og du kan jo altid selv sætte hjul med ABEC5 tolerance lejer på, hvis du synes det er påkrævet.

Kommentar
Fra : bønnespiren

Dato : 16-04-07 11:36

jeg ville klart vælge dem med abec5 kuglelejer, hvis jeg kun kan vælge mellem de to kuglelejer er dyrer jeg er sikker på at det vil koste mere end 100 kr at skifte dem
men personligt ville jeg aldrig vælge hockey skøjter, med mindre det er for kun at spille hockey du køber dem
jeg ville vælge nogle mere allround skøjter, da hockey skøjter er knap så rare at løbe en lille hyggetur med ungerne, konen, kæresten, hunden eller hvad det nu måtte være

Godkendelse af svar
Fra : Larsen047

Dato : 16-04-07 15:50

Mange tak for svaret berpox!