/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Dagens griner
Fra : 3773
Vist : 769 gange
500 point
Dato : 12-04-07 14:56

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 12-04-07 15:00

**

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 12-04-07 15:11

.....måske hun lider vuggedøden hvis Helle skal være plejemor og Villy Den Rare Onkel
Ziggy99

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-04-07 15:17

LOOOL

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 12-04-07 16:52

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-04-07 19:07

Kommentar
Fra : vibse68

Dato : 12-04-07 21:12

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 12-04-07 22:46

Part 2
Villy (onkel) : Mor er køkkenet, så jeg vil fortælle dig en historie...hop op på Onkels skød.....sidder du godt.

Marianne: naj naaaj

Villy: nå, men du sidder i hvertfald fast!!

Ziggy99

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 500 point
Dato : 13-04-07 14:37

Det var da en griner

Men hvem skal så passe Marianne når Helle og Villy er i Folketinget.

Nåå ja, det kan Pernille jo gøre i en periode, hun skal jo snart på barselsorlov.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-04-07 14:42

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-04-07 14:44

Mine forældre besøger mig i week-end'en. Måske skulle jeg pirke lidt til min far. Man kan huske alle de ulykker de radikale har udført, været bagmænd for eller har deltaget i. Så i hans verden har de skylden for nogenlunde alt grimt der er hændt Danmark.

LOOOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-04-07 14:48

Sådan lidt a'la

Citat
Henrik Gade Jensen om Det Radikale Venstres 100 års fadæser

Det Radikale Venstre fylder 100 år i år, og Berlingske Tidende gav i fredags partiet lidt opmærksomhed i en anledning. Her et citat fra Ole Birk Olesens snak med Henrik Gade Jensen:

“For filosoffen og samfundsdebattøren Henrik Gade Jensen kan godt se en rød tråd i de Radikales virke, men næppe en tråd, som nogen vil være stolt af at eje. »Det Radikale Venstre har svigtet Danmark, hver gang de fik chancen. Da Sønderjylland frem til 1918 var tysk, bestod radikal politik i at opfordre dem til at lade sig germanisere. Der udgik intet initiativ til genforening fra de radikale, der kun hånede nationalfølelser. Ved debatten om grænsen i 1920 og igen i 1945-49 ønskede radikale ikke at få fremmede - tyskere og flæskedanskere - inden for grænsen, fordi demokrati og velfærdsstat forudsatte et homogent samfund. Den tids radikale politikere forfulgte trods alt denne linie konsekvent, mens nutidens radikale intetanende blæser med mel i munden. Op gennem 1930erne nedrustede Radikale det danske forsvar, så Danmark fungerede som effektivt springbrædt for nazismens sejrstog nordpå. Fra 1949 til Murens fald i 1989 svigtede de NATO, sidestillede supermagterne moralsk og leflede for DDR. Under fredshalløjet og raketoprustningen i firserne rejste Helveg Petersen til Moskva for at kramme Kremls kommunister. Siden 1983 stod radikale forrest for at omforme Danmark til et multikulturelt paradis, dog mest for underklassen, for de sender egne børn i privatskole. Det er 100 års fadæser,« siger Henrik Gade Jensen. “

Hugget fra http://www.uriasposten.net/?p=2188

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-04-07 14:52
Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 13-04-07 16:31

.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-04-07 17:06

Tak

God weekend