/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
hvad hedder denne sang
Fra : Mads1980
Vist : 732 gange
300 point
Dato : 10-04-07 22:46

Ok jeg hørte denne her sang på p3 - og jeg kan ikke finde ud af hvem der har lavet den.

Noget af teksten er i stil med " jeg hedder ... og alle synes jeg er så sej"

eller noget i den stil - det er en rigtig "brian-sang" - jeg mener også den er med i på en cd, som er i reklamerne lige nu, med noget musik til bilen?

Håber i kan hjælpe og mit spørgsmål ikke er for kryptisk ;)

på forhånd mange tak

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-04-07 22:50

Hvis du ved på hvilken tid/dato du har hørt den kan du finde den på p 3's playlister

http://www.dr.dk/playlister/playlist.asp?cid=5&oid=&dd=&mm=&yyyy=&cidName=P3

Kommentar
Fra : Mads1980

Dato : 10-04-07 22:54

Hej Ans

Tak for den hurtige tilbagemelding - tanken har også strejfet mig - men jeg kan desværre ikke huske datoen jeg hørte den :-/ - ellers en rigtig god idé

Mvh. Mads

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 10-04-07 22:59

Hvordan Brian?? Goddag, mit navn er Peter A. G.....nej vel, men den er da pisse Brianreaggieagtig med BliGlad

http://youtube.com/watch?v=g2PvmDOZ32M

Ziggy99

Kommentar
Fra : Mads1980

Dato : 10-04-07 23:03

Hej Ziggy

Nej det er desværre ikke denne sang - selv om den er superfed ;)

/ den jeg søger er meget techno-agtig

Mener de han synger noget med " Jeg hedder Allan og alle synes jeg er så sej" - noget med at han er elektriker eller tømrer

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 310 point
Dato : 10-04-07 23:09

Kan det være denne tekst du tænker på

http://www.lyricshornet.com/429915/Viro-Adam-Lyrics

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 10-04-07 23:10
Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 10-04-07 23:13

Scroll ned for at høre sange...den er da teckno..fandme

Ziggy99

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-04-07 23:15

Jeg tror også det er den men det var vi jo enige om Ziggy.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 10-04-07 23:18

Ans... du er hurtig når det gælder
Ziggy99

Godkendelse af svar
Fra : Mads1980

Dato : 10-04-07 23:18

hehehe thanx gutter

jeg ville ønske jeg kunne splitte pointene mellem jer - men Ans var hurtigst

Det var sgu lige den - nu kan jeg hoppe til køjs med ro i sindet.

Tak for den lynhurtige hjælp!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-04-07 23:59

Tak Mads1980

Ziggy

Du får lige nogle point af mig

Jeg opretter et spørgsmål til dig.