/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ugyldig flytning af system-DLL
Fra : finnhans
Vist : 580 gange
200 point
Dato : 07-04-07 14:15

Efter en automatisk opdatering via Microsoft kommer følgende melding:
"System-DLL'en user32.dll blev flyttet i hukommelsen. Programmet vil ikke køre korrekt. Flytningen opstod, fordi DLL'en C:\Windows\system32\HHCTRL.OXG brugte dette adresseområde, der ellers er reserveret til Windows DLL-filer. Leverandøren af denne DLL bør kontaktes for at få en DLL-fil."

Hver gang jeg starter kommer meddelelsen og jeg kan ikke "slippe" for den. Men jeg aner ikke hvem leverandøren er (!) og hvem/hvordan jeg skal kontakte vedkommende. Tilsyneladende virker alt som det skal.
Kan nogen hjælpe??
Mvh
Finn

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-04-07 14:16
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-04-07 16:15
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-04-07 16:22

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-04-07 17:23

Kommentar
Fra : Netch

Dato : 07-04-07 21:36
Kommentar
Fra : Netch

Dato : 07-04-07 21:39

kopier den i denne mappe ---> C:\WINDOWS\system32

Kommentar
Fra : alsoe

Dato : 08-04-07 18:22

vi har problemer med at åbne filen user dll32 og finde ud af hvor vi skal gemme den, for at få den til at virke igen.

Kommentar
Fra : Netch

Dato : 08-04-07 21:27

bare gem filen i Dokumenter eller noget. men husk på at det er en Zip file.

http://www.download.com/3000-2250_4-10605855.html og så trykker du bare på "Download now"

så installer du zip programmet når du har downloadet det.

når det er installeret så højer klikker du på den "user32" zip file og så trykker du "Udpak her" så ligger filen i dokumenter hvis det er der du har gemt din "user32" zip file, og så tager du "user32 filen" og putter den ind i C:\WINDOWS\system32

håber det hjælper

Kommentar
Fra : alsoe

Dato : 09-04-07 11:25

Kære Netch
Filen skulle nu være udpakket men hvordan for jeg den flyttet til C/Windows/system32.
Tak for hjælpen på forhånd,

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-04-07 11:32

Vent til i morgen og se om der ikke er en rettelse til microbløds forrige opdatering.
Microblød udgiver opdateringer den anden tirsdag i hver md,jeg ville ikke lege med den omtalte system fil.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-04-07 11:34

om sen aften.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-04-07 11:35

- om

Kommentar
Fra : Modidi

Dato : 09-04-07 13:58

Jeg har præcis samme problem, også efter en automatisk opdatering. Hvad siger i? Skal man rette i det eller vente på den nye opdatering? Hvilken effekt har det at filen er blevet flyttet?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-04-07 14:28

Har i fået installeret omtalte hotfix??????>
http://www.kandu.dk/spg102817.aspx#1147542

http://support.microsoft.com/kb/935448
Det melder historien nemlig noget om.

Kommentar
Fra : Netch

Dato : 09-04-07 21:03

Når du har udpakket den skulle filen meget gerne ligge der hvor du udpakkede zip filen. så tager du bare og kopier(Ctrl+C) filen og ligger(Ctrl+V) den ind i system32 mappen (Denne computer -> Lokal disk C:\ -> WINDOWS -> System32) altså C:\WINDOWS\system32.

Du kan os bare vælge at skrive -> C:\WINDOWS\system32 i din adresse bar. hvis det er du har problemer med at finde Mappen.

Kommentar
Fra : pewestermann

Dato : 13-04-07 09:12

Jeg lovede at vende tilbage når jeg havde opdateret. Jeg siger tak for jeres gode oplysninger systemet blev igen det gode gamle system uden advarsel. Tak
med venlig hilsen
Preben