/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
hjemme arbejde
Fra : zophie01
Vist : 1053 gange
260 point
Dato : 31-03-07 07:22

jeg vil høre om der nogen der kender noget til at man kan komme til at samle lamper og sådan noget i den retning .

Kommentar
Fra : zophie01

Dato : 31-03-07 07:23

alt samle arbejde har intresse bare man kan samle det i eget hjem

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 270 point
Dato : 31-03-07 07:31
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-03-07 08:48

Jeg har selv sådan et hjemmejob.

Hvis du får sådan et job, skal du være forberedt på, at det fylder, og sviner. Lønnen er helt til grin, der skal virkelig laves noget for at det kan blive til penge.

Du må snuppe telefonbogen, og ringe rundt til virksomhederne.

Hvis du får sådan et hjemmearbejde, så spørg om der er mulighed for også at få bragt tingene, ellers forsvinder fortjenesten i transportudgifter

Kommentar
Fra : zophie01

Dato : 31-03-07 15:34

bor du i nord jylland

Godkendelse af svar
Fra : zophie01

Dato : 31-03-07 15:35

Tak for svaret Teil.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-03-07 17:11

Velbekomme, håber du finder noget.

Kommentar
Fra : rodolf2005

Dato : 05-11-07 15:47

hej er der nogen der ved hvordan man får hjemme arbejde alt fra breve i kuverter til montage at små dimser alt har interesse

Kommentar
Fra : torbenlund82

Dato : 13-02-09 22:44

Hej zophie01,

Nu ved jeg ikke, hvor gammel du er, så det er ikke sikkert, at dette er noget for dig?!

Jeg arbejder selv hjemmefra på deltid, hvilket jeg er meget glad for. Jeg vil meget gerne sætte dig ind i, hvad det handler om, hvis du er over 18 år gammel.

Du kan sende mig en mail på torben@torco.dk - Så finder vi ud af, om det er noget for dig

Glæder mig til at høre fra dig...