/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
Slankekur,stress..osv
Fra : Sialkot
Vist : 610 gange
200 point
Dato : 30-03-07 11:44

Hvordan kan jeg få folk til skrive noget på www.Sabzi.dk
Hvordan virker sitet på jer..barnlig, sjov....kom med komentar

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 30-03-07 11:51

Tja..
Du skal jo nok starte med at gøre opmærksom på dit websted. Reklamer på diverse andre sites er nok det bedste (men det koster jo)
Og ellers må du bare udbrede kendskabet til sitet på anden vis.
Som du f.eks. er i gang med her (selv om kandu.dk jo ikke er en reklameportal).
Sitet som sådan virker fint nok..
Lidt farveløst måske nok.
Du skal lige læse teksterne til de enkelte forum i gennem.. der er lidt fejl i dem.

Kommentar
Fra : Sialkot

Dato : 30-03-07 11:53

Der har været en del som har kigget på min website....Men det unddre mig at de ikke har skrevet noget som helst..- måske holder konseptet ikke!

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 30-03-07 11:57

Måske fordi der er så mange af den slags websites...
Og fordi folk er trætte af at høre om at de er for overvægtige, for stressede, skal dyrke mere motion, spise rigtigt, etc.
Det er jo blevet lidt et "modefænomen" lige for tiden.

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 210 point
Dato : 30-03-07 12:19

Et andet problem er at siden ikke virker seriøs.

Det er udelukkende et fprum og dem er der tonsvis af.......

Derudover er der der det problem der bider sig selv i halen, at når der ikke er nogen der bruger det, så er der heller ingen der har lyst til at bruge det, ingen har lyst til at skrive ud i det tomme rum hvis der ikke er en formodning om at der bliver reageret.

Du er nødt til at opfordre nogen du kender til at skrive indlæg, og selv skrive de ting du har på hjertet, og så ellers indstille dig på at det ka ntage lang tid at få et forum op at køre

Kommentar
Fra : Sialkot

Dato : 30-03-07 12:33

Hej Kortoververden

Jeg tror du har ret....-der skal være et par indæg før nogen gider tag den seriøst

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 30-03-07 18:36

Tja.
Jeg er sygemeldt med stress.
Og er overvægtig.

Nu beder du om tilbagemeldinger.
Jeg synes dit forum er lidt "tyndt". Du kunne styrke det med nogle links om hvilke regler der gælder på området, hvor man får hjælp, gode anskuelige steder at blive klogere.
Jeg strander også lidt i at skulle åbne så mange undermenuer,men det er en smagsseg.

Held og lykke.

Hvis jeg får lidt overskud skal jeg nok kigge lidt mere.

KH Mette

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 30-03-07 19:02

den er ualmindelig kedelig for at sige det lige ud og så gidder jeg ikke registrere mig nogen steder mere, for det eneste man får ud af det er målrettet spam.

Godkendelse af svar
Fra : Sialkot

Dato : 31-03-07 10:16

Tak for svaret Kortoververden.