/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Handelsportaler på nettet
Fra : ivanovic1
Vist : 897 gange
50 point
Dato : 22-03-07 14:09

Hej Alle,

Er der nogen der kender nogle handelsportaler på nettet, hvor hovedvægten af producenterne/firmaerne kommer fra Malaysia, Thailand, Vietnam, Singapore, Filippinerne. Jeg har benyttet alibaba.com en del men desværre er der en klar overvægt af producenter/firmaer fra Kina, og jeg synes, at det er lidt ærgerligt hele tiden, at tage kontakt til disse, da der også findes seriøse firmaer i de andre nævnte lande, som jeg gerne vil i kontakt med.

Men lad os da forsøge, at starte en liste på følgende måde, hvor man løbende kan tilføje:

Kina: www.alibaba.com, http://www.globalsources.com
Malaysia:
Thailand:
Vietnam:
Singapore:
Filippinerne:

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 35 point
Dato : 22-03-07 14:21

www.google.dk

Dem kan du da finde der ligeså godt som os.......

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 29-04-07 23:09

Tak for svaret refi.