/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Børnesikring/ lås til køleskab
Fra : holzendorff
Vist : 5390 gange
100 point
Dato : 22-03-07 12:32

Hej til alle.

Er der nogle der kender en måde at børnesikre et køleskab, evt. en form for børnesikring.

Har en dejlig 2 årig der bare er så god til at åbne køle/ fryseskab da håndtagene sidder meget lavt.

På forhånd tak

SH.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 22-03-07 12:41
Kommentar
Fra : thulin

Dato : 22-03-07 12:44

Strøm i håndtaget.

Spøg til side. Det kommer jo lidt an på hvordan køleskabet står. Er det frit eller indbygget.
Er du villig til at skrue en lås på køleskabet som er synlig ? Eller må der ikke være mærker, når du om 2 år ikke skal bruge "låsen" mere.

Der kan købes køleskabe som har indbygget børnelås. (Nok lidt voldsom investering)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-03-07 12:44

Mere af samme skuffe + lidt extra....

http://www.onskeborn.dk/katalog/6_Sikkerhed.pdf

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 22-03-07 12:47

--> jeg er ikke sikker på at den er lige så god som strøm i håndtaget

Det er da lige sådan en holzendorff skal bruge.

Godkendelse af svar
Fra : holzendorff

Dato : 22-03-07 12:55

Tak for svaret refi, det var lige hvad jeg kunne bruge.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-03-07 12:59

Selv tak....

Den kan fåes/købes flere steder

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 23-03-07 18:20

Jeg mener det er meget bedre at opdrage børn rigtigt, i stedet for at opstille forhindringer.

mvh.
DkwM327