/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
Barberblade Gillette Sensor
Fra : kondivand
Vist : 4098 gange
50 point
Dato : 18-03-07 11:17

Er der nogen der ved hvor man opdriver disse barberblade.

Jeg fundet et sted i USA hvor de kan købes i 10 pk. for $9.99, men kan ikke gennemskue hvad det koster i fragt. Adressen er:

http://www.nextag.com/gillette-sensor/search-html

Der må være nogle i Danmark der stadig forhandler disse blade. Jeg er for nærrig til at købe de nyere barberblade, da de på ingen måde barberer bedre.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 18-03-07 11:21

Superbest

Kommentar
Fra : EnvyMe

Dato : 18-03-07 11:29

De sender gratis men de sender desværre ikke til dk..

Kommentar
Fra : EnvyMe

Dato : 18-03-07 11:32

Ups sorry.. det koster 10 USD at få sendt.. tjekkede det forkerte sted..

Kommentar
Fra : kondivand

Dato : 18-03-07 11:55

Jeg har ikke set dem de gange jeg har været i Superbest, men der kan selvfølgelig være enkelte butikkker.

Til EnvyMe:
Kan du ikke lige linke til det sted hvor der står 10$ i fragt. Hvis det ikke koster mere, så er det stadig billigt i forhold til hvad jeg gav sidst. Her kostede en 10 stk. pak 110 kr. - Det er også spørgsmålet om der skal betales told, når det er fra et land uden for EU (og hvordan gør man lige det. Der jo ikke tale om kæmpe fragter, men blot til personligt brug).

Kommentar
Fra : EnvyMe

Dato : 18-03-07 12:12
Kommentar
Fra : EnvyMe

Dato : 18-03-07 12:13

det er gjort nu.. men skal lave et login og lave bestillingen før man kan se det.. men du skal regne med at der jo oz nok kommer told på

Accepteret svar
Fra : EnvyMe

Modtaget 50 point
Dato : 18-03-07 12:51

Når man får en pakke fra udlandet ryger det til toldbehandling.. Og så vurdere de om der skal betales told.. og selv om den skulle være toldfri opkræver postdanmark et gebyr.. det er forskelligt hvor meget det er på..

Håber det var svar nok

KH Envy

Godkendelse af svar
Fra : kondivand

Dato : 18-03-07 13:33

Tak for svaret EnvyMe.

Kommentar
Fra : nordjyden66

Dato : 08-10-07 16:57

Hejsa

Hvis ikke du er fanatisk med at det SKAL være Gilette, så har Aldi nogle ganske glimrende som passer ind i systemet, både til Herrer og damer

Kommentar
Fra : fordejer