/ Forside/ Karriere / Udlandet / USA / Spørgsmål
10  wacher 144
Sende penge til USA
Fra : kalaquendi
Vist : 3700 gange
50 point
Dato : 17-03-07 23:34

hejsa.. hvordan sender man sikrest penge til usa?? det er et lille beløb (20 $).....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-03-07 23:38

Alierer dig med en der har et VISAkort.......

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 17-03-07 23:51
Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 18-03-07 01:03

Det kommer jo an på om det er til en privat person, en virksomhed, eller vil du bare have en til at smide en 20 dollar seddel på gaden?

En almindelig bankoverførsel er ikke dyr

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 25 point
Dato : 18-03-07 01:32

Hvis det er til en privat, tager du et almindeligt brev putter et stykke papir, som man ikke ser igennem med en 20 dollarseddel indeni, og tager chancen. Det når næsten sikkert frem, og omkostningerne ved de autoriserede metoder, står ikke mål med den lille risikoe ved det simple brev.

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 18-03-07 06:42

Det bedste du kan gøre er at bruge frks. http://www.forexvaluta.dk/ Så kan modtageren hente pengene 10 min efter over there..

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 18-03-07 07:38

Du kan evt. også bruge denne her: www.westernunion.com
Der er mange kiosker og banker der har det.

MVH

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 18-03-07 10:29

Jeg plejer at bruge paypal : https://www.paypal.com/

Kommentar
Fra : serpyc

Dato : 18-03-07 14:22

Den billigste løsning for dig vil være:Jeg plejer at bruge paypal : https://www.paypal.com/

Hvis du ikke har en konto, kan måske få hjælp af en du kender.

Et andert sikkert betalingsmiddel er et kreditkort, dog skal du være opmærksom på den ugunstige kurs samt gebyrer både afsender og modtager. Til sidst skal du også være opmærksom på at de flere steder i US ikke vil modtage betaling via et udenlandsk creditkort.

Godkendelse af svar
Fra : kalaquendi

Dato : 18-03-07 15:14

Tak for svaret transor.

Kommentar
Fra : serpyc

Dato : 18-03-07 16:05

Hvis du sender penge i et brev risikerer du at brevet bliver stjålet.
Der forsvinder ca. 20.000 breve om året alene i Danmark.

Kommentar
Fra : bodykevin

Dato : 19-12-07 17:47

kontakt din bank, de ved det

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 19-12-07 18:13

Godt klaret bodykevin !!!!

Spørgsmålet er lukket for 9 måneder siden !! men bdre sent end aldrig

MVH