/ Forside/ Karriere / Udlandet / USA / Spørgsmål
10  wacher 144
Point til Cypres
Fra : olarsen
Vist : 1089 gange
200 point
Dato : 11-03-07 21:38

Hermed dine points, med tak for gode indlæg

Accepteret svar
Fra : serpyc

Modtaget 210 point
Dato : 11-03-07 22:26

Selv tak,

du ønskes hermed en god tur.

Hvis du kører ned i Silicon Valley ( sydpå via #101 ca. 40 miles) har de et museum der måske kunne interessere dig:

http://www.computerhistory.org/ Det ligger tæt på Googles hovedkvarter

Endnu engang God tur.

Cypress

(The lone Cypress : http://travel.ocregister.com/?r=5221653 )

Godkendelse af svar
Fra : olarsen

Dato : 11-03-07 22:36

Tak for svaret serpyc.
Computer history! Lyder spændende, jeg begyndte at arbejde i IBM i 1979 og mit første kursus var i reparation af hulkortmaskiner . . . (tag den du ), mon der er nogle af dem på det museum?

Kommentar
Fra : serpyc

Dato : 12-03-07 00:37

De får nye ting hele tiden, det er dog et par år siden jeg har set nogle af tingene.

I San Jose, lidt længere sydpå har IBM flere virksomheder. Mener at det var her man startede med at udvikle Hard Diske. Det er også nogle af IBM's ret store forsknings laboratorier.

Man kan bruge megen tid i dalen hvis man er interesseret i computerteknologi.