/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Chafførjob - hvilke links?
Fra : snaken
Vist : 1873 gange
50 point
Dato : 10-03-07 16:43

Hvilke job websider vil I anbefale jeg skal besøge på da jeg søger job som chaffør? (Skal helst være de mest populære sider)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-07 17:41

Den bedste side er den side af vejen hvor firmaet ligger....

Personlig henvendelse er altid at foretrække.....

Men chauffør er jo mange ting - hvad er det du vil køre i/med ?????

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 10-03-07 17:51

Se på www.jobnet der er masser af chauffør job rundt i hele landet.

Hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : snaken

Dato : 10-03-07 18:04

Jeg foretrækker at køre vogntog (hænger) evt kombineret med farlig gods kørsel. Ikke kran da jeg ikke har certificatet til dette. Har kikket på lastbilen dk, men så vidt jeg kan se er der kun ganske få jobs slået op, fra firmaer hvilket vist ikke kan passe i disse tider hvor der iflg. branchen skulle være stor mangel på chaffører.

Jeg ønsker ikke at køre eksport.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 10-03-07 18:17

Nej..... Det er ikke nemt.....

De får "normalt" nok personlige henvendelser og mange job bliver beklædt med chauffører der i forvejen kender nogen i firmaet og af den vej bliver anbefalet....

Derfor - Ud og vis dig.... (der er nok nogle steder du har "drømt" om)

Helt uden erfaring er det dobbelt så svært som med erfaring.....

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 10-03-07 19:06

Kig på www.af.dk eller www.post.dk eller kig på vognmændendes egne sider.

Godkendelse af svar
Fra : snaken

Dato : 10-03-07 19:34

Tak for svaret refi. Jeg prøver med direkte henvendelser.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-07 19:40

Selv tak

Og Held og Lykke......

Det viser også du er interesseret ved at møde op personligt....