/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
lån søges
Fra : kbhkalder
Vist : 364 gange
20 point
Dato : 15-02-07 13:45

Hej med jer , står i en akut situation hvor jeg skal bruge 5 kilo, jeg betaler ti tilbage den første marts er seriøs og nej kan ikke låne dem i banken skylder dog intet i banken men har gjort og er endelig færdig med at betale dem ud, men kan ikke få et lån endnu eller hjælp endnu desværre dyrt at være fattig men har lånt privat før og altid overholdt aftaler og renter betale ti de nførste marts gerne kbh er seriøs og til hurtig møde hvor adresse tlf nummer osv udleveres... håber på der er en da vil tjene de 5 kilo ... god dag..

kan træffes på mail jesper_musse@hotmail.com

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-07 13:49

Du kan da bare gå i en anden bank....

De svømmer i penge og låner gerne ud...

Alene tanken om at låne 5 og betale 10 tilbage efter 45 dage gør at ingen her bider på den slags...

Har du ellers orden i din økonomi er det LET at låne

Kommentar
Fra : kbhkalder

Dato : 15-02-07 13:52

har jo netop ikke haft orden i det og ønsker ikke at skifte min bank ud da jeg for mange siden var nede hjalp de mig og nu er de færdig betalt men skylder dem noget , og er glade for dem trods alt og skal nu bare bevise lidt inden de hjælper mig videre, men bider på eller ej, har før lånt privat og der er vil mennesker der vil tjene 5 tusind på 14 dage... og er skam seriøs nok..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-07 13:56

Du behøver da ikke skifte bank....

Enhver avis - ethvert kuponhæfte osv. viser dig vejen - det kræver bare en underskrift....

Der MÅ ligge mere bag - ellers er der ikke noget problem....

Arbejdsgiver, familie, venner osv....

Der er masser af muligheder....

Kommentar
Fra : dortehou

Dato : 15-02-07 13:57

den er go´du!!

Held og lykke med forsøget.

Hvad du end skal bruge de 5tusinde til - så er det nok ikke så vigtigt at det ikke kan vente et par uger.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-07 13:57

Hvilke garantier har du - udover ord.... ?

Kommentar
Fra : kbhkalder

Dato : 15-02-07 14:00

hvis jeg havde et hus havde det nok ikke været et problem mver gerne papir på det og aflevere adresse tlf nummer osv og hvis du så mig ville du vide med det samme jeg aldrig ville snyde... er skam reel nok..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-07 14:02

Du behøver ikke hus for at låne....

Det kan du oprette i enhver butik... (næsten)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-07 14:03

Citat
og hvis du så mig ville du vide med det samme jeg aldrig ville snyde

Det er de "farligste"

Kommentar
Fra : kbhkalder

Dato : 15-02-07 14:06

ja kan godt være men hvorfor skulle jeg riskire at have en ved min dør pga 5 ti kilo, ville være håbløst dumt, men what ever skal bare bruge 5 og en der tjener frm det er da god forretning .. men nu ser vi har før lånt både 20 30 40 kilo privat og betalt tilbage så mon ikke det lykkes...

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 15-02-07 14:10

Du kan jo bare lige kigge her, så skulle du nok kunne finde noget

http://www.google.dk/search?hl=da&q=l%C3%A5n&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=lr%3Dlang_da

Og som refi skriver
Citat
Der MÅ ligge mere bag - ellers er der ikke noget problem....

Måske du er registreret i RKI eller!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-07 14:11

Jamen så held og lykke....

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 15-02-07 14:17

Du må virkelig på røven, som der bliver sagt.
Alle aviser er der annoncer der ønsker man skal optage lån du kan gøre det 15 min. o.v.s du behøver ikke hus bare du har en almindelig indtægt og ikke står i RKI.
Derfor syntes jeg det smager lidt underligt at du skriver efter lån her på kandu, for du læser vel aviser ellers kan du gå ind og søge på lån på jubii eller google.
Næe du jeg tror der er lidt plat i dig

Kommentar
Fra : kbhkalder

Dato : 15-02-07 14:20

nå ja men det er da klart at hvis jeg kunne lave et lån på 15 minutter så havde jeg da gjort det, der er skam ingen plat men altid dyrt at være fattig og jeg mangler 5 og hvis en vil tjene 5 så er der vil ingen problem i det smiler........... og hvis jeg ksulle snyde nogen ville jeg nok være intelligent nok til at lave et par hundrede kilo eller mere det er lidt plat at gøre sig til svindler for 5 kilo... men bedre at låne dem her reelt og betale renter ind at være kriminel...

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 15-02-07 14:20

Du må sku da være langt ude. At låne 5 og give 10 tilbage er da et synligt bevis på den er helt gal. Kun en desperat, der har prøvet at låne hele vejen rundt- og fået nej,- ville gøre sådan.
Du ville virke mere troværdi hvid du sagde du ville låne 5 og give 6 tilbage, men for at få de 5 i hånden så hurtigt som muligt, så siger du som du gør.
Hvad skal du betale? Hvad er så vigtigt at du vil give det dobbelte tilbage ? Hvordan kan du betale det dobbelte tilbage ? Og hvorfor kan det du skal betale ikke vente til du har de 10 ?

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 15-02-07 15:07

prøv låsby svendsen,,,tror helt sikkert at i kan finde ud af noget i ligner vist hinanden lidt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-02-07 15:13

Citat
nej kan ikke låne dem i banken skylder dog intet i banken
Kl. 13.45

Citat
nu er de færdig betalt men skylder dem noget
Kl. 13.52

Du har åbenbart optaget lån i de mellemliggende 7 minutter

Du lyder virkelig seriøs og meget ærlig, så der er nok en der hopper på den og låner en vildt fremmed 5.000 med løfte om 10.000 i tilbagebetaling LOOL

Kommentar
Fra : kbhkalder

Dato : 15-02-07 15:15

Har fået lånt pengene aaf en venlig mand herfra. takker for hjælpen..... og til de lol det er egentligt ikke så svært at hjælpe hinanden... heller ikke selv om man står i en sværsituation...

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 15-02-07 15:16

øhhh, nej!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-02-07 15:22

Har du en arbejdsskade Refi, så du mangler nogle fingre?? Fra dd de. 15 februar til den 1 marts er der iflg. mine fingre 13 dage.

Citat
og betale 10 tilbage efter 45 dage

*******************************************

Citat
Har fået lånt pengene aaf en venlig mand herfra. takker for hjælpen

Jeg var godt klar over, at der var en del tumper på Kandu, men jeg nægter at tro på, at nogen er hoppet på den limpind..... trods alt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-02-07 15:25

Nåå nej Refi. Du mangler jo ikke nogen.... du har for mange

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-07 15:34

Ja - jeg har nok.....

Det var en såkaldt fejl 40

Til spørgeren er kun at sige -

Fup og fiduser...... Så DUM er INGEN (og så vil jeg ikke engang nævne navne )

Så det kan du ikke dupere nogen med.....

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 15-02-07 16:19

Nej, det tror jeg heller ikke på

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 15-02-07 18:10

Måske Jesper skulle trappe lidt ned på det poker i stedet for

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 15-02-07 18:39

Citat
prøv låsby svendsen,,,tror helt sikkert at i kan finde ud af noget

Hey, ikke genere min tidligere nabo gennem 11 år

Han er en fin mand, der er bare lukket så meget sladder ud om ham

- Anden

Annuller spørgsmålet
Fra : kbhkalder

Dato : 16-02-07 10:03

er ordnet og fundet løsning derfor...