/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Persienner
Fra : snusi
Vist : 1585 gange
200 point
Dato : 14-02-07 19:41

Jeg er kommet til at klippe snoren til persiennen for kort, så vi nu ikke kan lukke den ned. Kan jeg redde den, eller er det helt umuligt?

snusi

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 210 point
Dato : 14-02-07 19:51

Vi har flere gange haft skiftet snoren, så på den måde kan du redde persiennen,

god arbejdslyst

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-02-07 19:57

møgarbejde men nordsted har ret - hvis det kun er et lille bitte stykke kan i flette sejlgarn/ ellers helst samme slags snor der sidder og fåes hos forhandler - ind i det andet - men det er lidt svært

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 14-02-07 20:54

hej

Du må heller køb nye persiennen fordi efter behandling den ser ikke så godt ud.

mvh

pk2dk99

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-02-07 21:24

pk2dk99, nu var det altså ikke meningen at snusi skulle bruge vold for at skifte de snorer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-02-07 21:27

nordsted - det skulle du sikkert have skrevet før

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-02-07 21:54

Tænk jeg ville blive så arrig over at jeg havde klippet for meget af de snorer, at jeg havde kylet skidtet ud og købt nyt, alt afhængig af prisen på persiennerne, nå men så er det da godt jeg har
en mand med meget mere tålmodighed til sådan noget smånusseri

Godkendelse af svar
Fra : snusi

Dato : 14-02-07 22:34

Tak for svaret Nordsted1.

Øv øv det er ikke kun en persienne, det er faktisk 6 stk jeg har gjort det på. Utroligt at jeg indrømmer det men pyt jeg må jo igang med at skifte snore.

snusi