/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Tøj Modeller
Fra : ivanovic1
Vist : 722 gange
50 point
Dato : 07-02-07 15:37

Hej Alle,

Jeg går med overvejelser om at begynde at producere et tøjmærke. Når tøjet er designet, har jeg brug for et firma, som kan tage nogle billeder af det på nogle modeller (både mænd og kvinder). Mine krav er følgende:

1. Firmaet skal selv stå for at skaffe modellerne eventuelt have nogle man kan vælge imellem.
2. Firmaet skal selv stå for at billederne bliver taget.
3. Jeg skal have rettighederne til billederne, så andre ikke benytter dem.
4. Billederne skal være gode.

Er der nogle, som kan komme med nogle gode ideer?

Med venlig hilsen

Ivanovic

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 35 point
Dato : 07-02-07 15:48
Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 16-02-07 16:03

Tak for svaret Nordsted1.