benzin-prop-dæksel nyt/brugt..
Fra : beckski
Vist : 1957 gange
50 point
Dato : 02-01-07 23:23

Hey kloge mennesker
Hvor skaffer jeg den dims man drejer i hullet efter tankning på min toyota corolla 1,3 xlis fra '96 ??? har glemt den på en tankstation en gang...
kan man ikke få den billigt/gratis hus en hugger ?? eller skal jeg bede toyota om en helt ny ??? - er det ikke dyrt ???
HELP !!!

beck

Fra : e.c

Dato : 02-01-07 23:27

En hver autoophugger har et benzindæksel til din toyota.

Fra : e.c

Dato : 02-01-07 23:28

Og det er ikke dyrt.....................

Fra : refi

Dato : 02-01-07 23:29

Mange tankstationer ligger også inde med andre folks "glemte" sager

Så kig ind

Der er måske ovenikøbet DIN farve...

Fra : thulin

Dato : 02-01-07 23:43

Hvis du skal have en med nøgle kan du få en fra din forhandler til under 200,- kr, dog vil nøglen ikke være den samme som til resten af bilen, så er det en helt anden prisklasse

Fra : beckski

Dato : 02-01-07 23:48

vi snakker ikke om pladen af metal udenpå .... nej det er den sorte plastic-dims der ligesom måske forhindrer fordampning og svulp ...
så farve og lås er ligemeget

Fra : refi

Dato : 03-01-07 00:14

Det ændrer IKKE på svarene - de fåes/købes omtalte steder

Fra : beckski

Dato : 03-01-07 00:18

man må sgu da have lov at præcisere ......

Fra : pallenoc

Dato : 03-01-07 06:57

Den finder blot hos en hugger....eller måske du kan huske hvor du tankede sidst og prøve at henvende dig hos dem...hvis det er langt væk kan du måske prøve at ringe til dem og forhøre dig om de ikke skulle have din liggende...som andre påpeger er det noget som ofte sker at folk glemmer deres benzinlåg

Så frisk mod...

Mvh
Palle Jensen

Fra : e.c

Dato : 03-01-07 07:59

Ja - det er stadig en hugger som har selve "plast" lukkedækslet.
Men jeg tror faktisk ikke det koster alverden hos din toyotaforhandler.
Ellers er der også de forskellige reservedelsforhandlere.

Fra : thulin

Dato : 03-01-07 08:11

Så længe det er så basis at du ikke skal have lås på, kan du smutte over til T. Hansen eller Hoyer og hente et standard benzin dæksel.

Du kan sågar få dem, under 100,- kr på den nærmeste velassorterede tankstation

Der findes nogle med gummiplader på så de passer til alle bilmodeller, Så næste gang du tanker hos Shell, så spørg efter en reserve dæksel

Fra : hjkofoed

Dato : 04-01-07 00:32

refi har et rigtig godt bud.
Konen havde glemt sin på en betalingstank, fik den tilbage 3 dage efter.

Annuller spørgsmålet
Fra : beckski

Dato : 04-01-07 15:18

sorry people....
jeg gik til toyota i stedet - fik et nyt...

Du har følgende muligheder