Pjusket troldehår
Fra : Nanabanana
Vist : 3447 gange
200 point
Dato : 29-11-06 15:54

Hej!
Da jeg på fredag skal klædes ud som Klokkeblomst til en gymnasiefest, skal jeg have pjusket, touperet, vildt hår...
HVORDAN???
Har skulderlangt fladt hår...
Har tænkt mig, at jeg også skal have et par tynde dreadlocks rundt omkring med en øldåse"kapsel" i...
Men skal jeg bruge voks, gele, gum/mud, hårspray...?

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 210 point
Dato : 29-11-06 15:58

spray lak i håret og toupér det - mere lak - osv osv

lav også små strittende totter på samme måde (evt stift voks til dem)

det holder - lakken skal være meget holdbar men det kan du se når du køber

klokkeblomst er en fe - så lidt glimmer hist og her også

(lave frække øjne)

lyder for i øvrigt rigtig sødt og sjovt

Fra : miritdk

Dato : 29-11-06 16:00

ps - de der gemmensigtige hårbøjler med takker kan du bruge til at holde håret væk fra ansigtet

Fra : miritdk

Dato : 29-11-06 16:02

ps ps bind små juleklokker i håret - så de ringer når du bevæger dig - og måske andre steder i tøj osv også

arghhh må vist hellere holde pause

Fra : Nanabanana

Dato : 29-11-06 16:10

tak!!! Glimmerhårspray har jeg fået skaffet... og glimmerstjerner til tindingerne... eller, der ved øjnene... og glimmerøjenskygge og glimmercreme... og har en lille pose med glimmer i med... og stjernekastere... og skal have lavet et tylskørt... hm... men hårbøjle... det har jeg ikke! Skal have købt mere hårspray... har en masse voks-halløj... Hm... klokker var en mega god idé! engang købte jeg i Søstrene Grene ca. 30 små klokker for 13 øre stykket eller noget i den stil... Dem kan jeg måske bruge... Flere gode råd?

Fra : miritdk

Dato : 29-11-06 17:08

tjahhh du kan jo ikke være bekendt at kaste tryllestøv i hovedet på nogen - men posen med tryllerylle kan jo laves af noget gennemsigtigt med blandet indhold (sælg et tryllekort for et kys)

har du ballerinasko så "lad som om" og snør snører op fra foden og over anklen lidt op ad læggene.

hej hallooo lovede jeg ikke at holde bøtte ???

Fra : miritdk

Dato : 29-11-06 17:21

hmmm - har du husket vingerne såvidt jeg husker er klokkeblomst i miniskørt - så tyllet og lidt ståltråd kan jo gøre det ud for vinger

blomter i håret plus hvad du ellers kan finde på

kig lige her http://disney.go.com/fairies/meetfairies.html

Fra : miritdk

Dato : 29-11-06 17:25

den bøjle du ikke har kan erstattes af tyndt bånd - det kan du så lade flagre vildt

Fra : Camillasmoster

Dato : 29-11-06 17:27

Blanke nylonstrømper, evt. med glimmer.

Kode
Der også lak i glimmerspray.

Moster Meget Misundelig

Fra : miritdk

Dato : 29-11-06 18:06

heyyyyyyyy - mens jeg stred mig gennem nattens mulm og mørke og mine ben var ved at give efter mig og månen deroppe lignede en halv ond ost - (læs jeg smuttede lige på tanken) - mødte jeg en der gav mig en ide - kunne du ikke puste sæbebobler en masse ud over dine lidende fæller ??

det se faktisk rimelig sødt ud

husk at klokkeblomst både er sød og kærlig og vimmer og halvejs ond, meget mopset - strålende glad og danser omkring og - meget misundelig og skruphysterisk - så tøjet skal jo passe

store øreringe med klokker skal der da til - eller for den sags skyld nogen lange dingleringe.

<hold så bøtte miritdk<

æuw også lidt misundelig - hmpffff

Fra : Nanabanana

Dato : 29-11-06 23:51

Jamen, så hold dog en fastalavnsjulefest! helt ærligt? voksne - eller hvad I nu er - må da også godt slå sig løs en gang imellem! :)
Sæbebobler jaaaa... :)

Fra : miritdk

Dato : 29-11-06 23:57

voksne behøver nu ikke kede sig

bobler er magiske - bare afsted og køb en masse af dem !!!!!

en ide at klippe en gammel nederdel eller noget stof som en klokkeblomst i miniskørt format ???

Fra : Camillasmoster

Dato : 30-11-06 00:08

Må vi godt det?

Jeg synes ellers, veninderne børn ryster på hovedet og vender det hvide ud af øjnene, når deres forældre er friske og med på sjov og ballade.

Fra : miritdk

Dato : 30-11-06 00:11

lad dem ryste mostercamilleglad - lad dem ryste

Fra : Camillasmoster

Dato : 30-11-06 00:19

Ja, men dét har jeg skam også tænkt mig - lad dog børnene

Et KANDU KARNEVAL - så er alle stadig anonyme

Fra : mangorossa

Dato : 30-11-06 00:26

Mine børn er ikke normale..desto mere skør jeg er, desto federe er jeg som mor...hmmm..fed!

Jeg synes bare du skulle gi den hele armen...smid rosenblade, konfetti..bad dig i eventyr..ååhh hvor jeg drømmer

Fra : miritdk

Dato : 30-11-06 00:30

mango det er ikke et bryllup - dooooooh

Fra : Camillasmoster

Dato : 30-11-06 08:23

miritdk, det kunne det gå hen og blive

Fra : Nanabanana

Dato : 30-11-06 22:24

ja... nu har jeg lavet vinger... og en nederdel med to forskellige farver tyl... i strimler... og med sølvstrimler... og klokker...

Fra : miritdk

Dato : 30-11-06 23:16

herligt - lyder flot og sjovt - fortsæt endelig så vi kan følge med

tror du får en herlig dag imorgen - held og lykke med det hele

Fra : mangorossa

Dato : 30-11-06 23:37

ja, rigtig god dag imorgen..lyder til at blive fantastisk..
Mirit, der er da noget fortryllende over bryllup.....
Kort efter er al eventyr tryllet pist væk *lOOOOL*

Fra : miritdk

Dato : 30-11-06 23:41

nænænæ mango - der er nogen forpligtende over bryllup - eventyret er noget man beholder (hvis man kan og vil )

miritdk-----------------------------------> er vild med eventyr

Fra : mangorossa

Dato : 01-12-06 00:00

Mirit..du er fraskilt ikke?

Nej jeg mente det ikke..det holder et par år....fnis

Fra : miritdk

Dato : 01-12-06 00:07

mango jeg ville da aldrig skille mig.....

af med eventyret

Fra : Nanabanana

Dato : 01-12-06 17:11

uha uha, så er det snart.... tager nogle billeder af mig selv, når jeg er færdig! og så ka jeg sende det til dem, som ønsker at se kostumet... :) er faktisk RET stolt af nederdelen og vingerne... håber mit hår bliver godt! har købt hårlak og sølvglimmerspray! YES!!! og har fundet stjernekastere... mangler bare sølvglimmerdrysset (tryllestøv!)

Fra : miritdk

Dato : 01-12-06 19:04

uhhhhh er du ved at være spændt ???

håber du har nået at finde noget tryllestøv - men hvem siger det glimter ?? når du ikke skal kaste rundt med det kan det jo være hvad som helst - popcorn (kan stadig sælges for et kys af prins charming *G* - eller noget slik - M&M´s for eks)

Håber at få dig at se - lyder såååååååååååååå skønt

held og lykke og pas nu på hvis ham peter pan skulle være i farvandet *G*

Fra : Nanabanana

Dato : 02-12-06 02:02

Hejsa! er lige kommet hjem... puha, det var en kold cykeltur... Har sølvstrimler i håret - stadig!
Skønt... følte mig super godt tilpas... bedre end normalt... elsker at klæde mig ud og blive en anden... fik købt sølvdrys i sidste øjeblik... en hel bøtte... men folk fik det i øjnene... hehe... jeg pustede det på dem, så de kunne flyve... selv om de ville ha det, syntes de vist ikke, at det var så sjovt at få i øjnene... og i deres øl... GNÆG GNÆG... Klokkeblomst er fusket... mit kostume var fantastisk... var ret stolt... ikke så tit jeg siger sådanne ting!!! fik taget et par billeder... mine all stars var også flot dekorerede!!!!!!
hej hej...

Fra : miritdk

Dato : 02-12-06 11:19

velkommen hjem nanabanana - det fremgår klart og tydeligt du har haft det helt i top

Cyklede du i kostume uden det blev ødelagt ????? Godt klaret !!!!

Og en møguartig klokkeblomst der kaster med tryllestøv i folks øjne og drinks også - føøøjjjj

Hvad synes de andre om kostumet ???? (arghh man skulle have været en flue på væggen da også)

Rigtig herligt at høre det hele gik godt og du i hvertfald havde det morsomt - glæder mig til at se lidt billeder engang

Håber så du har det lige så godt idag når du er vågen - det må i hvertfald være skønt at tænke tilbage på

ps... hvis du vil kan du uploade dine fotos hertil for en kort periode - og lige smide linkt til hvor
www.peece.dk

Fra : Nanabanana

Dato : 02-12-06 21:44

det var ikke en særlig sjov fest, men det var til gengæld mega mega mega hyggeligt og dejligt at klæde sig ud og gøre sig festklar... cyklede ind til strøget bagefter, og folk gloede simpelthen SÅ meget... det var jo også lidt sjovt! Da jeg kom hjem, fandt jeg ud af, at jeg havde et kæmpe hul i mine hvide nylonstrømper ved knæet... Hm... nå... men det var sjovt alligevel... og nååå ja... vi smuglede jo lidt vodka med ind i poser, som så sprøjtede ud over min hvide top... hovsa... og 6 ud af mine 10 klokker, som jeg havde syet på min nederdel, var faldet af... ellers gik alt godt...
folk syntes, at det var flot, at jeg selv havde lavet det... og mine sko var jo ret så flotte glimtende!!!

Havde det SKAM fint, da jeg vågnede i morges kl. 8.30 (har søvnproblemer, og naboens børn (jeg bor i rækkehus) spillede dansk lorterap), og kl. 11.00 var jeg på vej i toget til Malmø med min mor... SHOPPING.... Vi fik købt en rigtig lækker grøn julte (intet e!!!) og grønne drømme! og grøn limete... og keamunte... (kedeligt) og ellers en masse tøj... tænk engang... kvinder!!!!! og julegaver...

Kan jeg ikke bare sende billeder på mail??? hvis I skriver et privat indlæg? med jeres mails i???

Fra : Nanabanana

Dato : 02-12-06 21:45

hjemmesiden virker heller ikke!

Fra : miritdk

Dato : 11-12-06 22:11

så længe du bare selv virker går det nok - trods alt har du moret dig

skal jeg fortælle dig hvordan du lukker et spørgsmål (eller alle de spørgsmål du ikke har accepteret) ????

vær nu en sød pige - det er snart jul

Fra : mangorossa

Dato : 11-12-06 23:18

Jeg vil vildt gerne have et billede..
Send det til: mangorossa@hotmail.com

Fra : Nanabanana

Dato : 12-12-06 23:07

det blir straks sendt!

Fra : Camillasmoster

Dato : 13-12-06 09:01

Må mango godt sende videre?

Moster

Fra : miritdk

Dato : 13-12-06 09:35

og hvis mango må sende det til camillasmoster må hun så sende det videre ???? VIL så gerne se det

Fra : Nanabanana

Dato : 13-12-06 19:24

Yes... bar send det videre... bar I ik sætter det på en kæmpe plakat (så skal jeg i hvert fald ha penge for det!)

Fra : miritdk

Dato : 13-12-06 19:53

hanne husk mig lige

Fra : Camillasmoster

Dato : 13-12-06 23:44

Okey dokey!

Du' da søj, Nanabanana! Var det ikke koldt den aften? Så'en dér?

Moster

Fra : Nanabanana

Dato : 14-12-06 22:16

Hm... jo!!!!!! især fordi jeg ikke gad tage en sweater med, og vanterne "glemte" jeg... Det fortrød jeg selvfølgelig senere... ISÆR fordi jeg tog ind til byen for lige at sige hej til en gammel veninde. DUMT... turen blev så bare endnu længere med nylonstrømer uden sweater og vanter! :(

Fra : Camillasmoster

Dato : 14-12-06 22:50

Gad vide om, jeg gjorde det samme, da jeg var på din alder....................?

Fra : mangorossa

Dato : 14-12-06 23:30

Det gjorde du ikke Hanne *GG* Ja du var bare så flot nana..super

Fra : Nanabanana

Dato : 14-12-06 23:48

TAK!

Fra : Camillasmoster

Dato : 15-12-06 00:10

Jep, det var du!

Fra : miritdk

Dato : 15-12-06 09:41

SÅ fik jeg kigget med Nanabanana - hvor sød og sjov du var - du lignede lige den frække klokkeblomst jeg tænkte på tak for kigget !
Det med at glemme at tage noget varmt på om vinteren når man skulle noget kan jeg nu sagtens nikke genkendende til - brrrrrrrr - blå næse og blå ben og blå fingre - men indrømme det ??? NEEEEJ

Fra : Nanabanana

Dato : 15-12-06 16:17

Nej, og hvis min mor vidste... uha uha

men tak for de dejlige kommentarer

Fra : miritdk

Dato : 15-12-06 16:36

haha - det er jo nemt at sætte sig ind i når man selv har prøvet det og selv havde en mor og nu er mor nice photos
du er forresten en yndig pige

Fra : Nanabanana

Dato : 15-12-06 17:02

tak

hm... nu må jeg hellere finde en "vinder" af mit spørgsmål... inden folk bliver sure over det...

Fra : Camillasmoster

Dato : 15-12-06 17:56

Hø hø, nu skrev du jo så emnet under "helbred"

Fra : Nanabanana

Dato : 15-12-06 23:57

Forstår ikke rigtig, Camillasmoster?

Fra : mangorossa

Dato : 16-12-06 00:23

jamen, det er da nemt nok Hanne..man er vel lidt skør, ikke? *fnis*

Skøre mennesker er klart de mest underholdende

Fra : Camillasmoster

Dato : 16-12-06 23:34

Helbred og tyndt påklædt på cykel i december måned....

Fra : Nanabanana

Dato : 16-12-06 23:50

nåååå... øh... :) hm..., ok... :) jeg finder lige en "svarer" på mit spørgsmål... og så må klokkeblomst hygge sig...

Godkendelse af svar
Fra : Nanabanana

Dato : 16-12-06 23:52

Tusiiiiind tak... :) alle dine gode idéer kunne bruges!!!

Fra : miritdk

Dato : 17-12-06 11:00

dejligt at høre og sjovt at følge dig lidt her

Fra : Fberg

Dato : 10-06-07 23:16

fucked..

Fra : Camillasmoster

Dato : 11-06-07 00:21

Fberg - ja, vi andre har jo set nanabanana 'in action' - så dér blev du nok snydt, hva'?!

Mostern

Du har følgende muligheder