dejkrog til bagemaskine
Fra : larsaaskoven
Vist : 1101 gange
20 point
Dato : 27-10-06 23:52

Hvor kan jeg købe en ny dejkrog til min severin bagemaskine?

Fra : Nordsted1

Dato : 28-10-06 00:00

Forhør dig i en hvidevareforretning. Brugsen har også solgt Severin bagemaskiner, så der kan også være en mulighed

Fra : larsaaskoven

Dato : 28-10-06 00:13

jeg er igang med brugsen, det har allerede taget 2 uger og de siger at de skal spicial fremskaffes.

Fra : Nordsted1

Dato : 28-10-06 00:18

Det kan være det går hurtigere hvis du selv ringer til leverandøren af bagemaskinen. Står der ikke et telefonnummer et eller andet sted på brugsanvisningen? ellers må du få tlf. nummeret i Brugsen

Accepteret svar
Fra : vil.du

Modtaget 10 point
Dato : 28-10-06 02:30

Med den pris som bagemaskinerne er kommet ned i, tror jeg ikke det kan betale sig at købe dele seperat.

Jeg er på den anden bagemaskine, jeg kom til at slå indsatsen skæv i den første og så pludselig at Netto havde sat nogle bagemskiner ned til kun 100 kroner - den var jeg heldig at få fingrene i og den er ligesom min første maskine, perfekt

Venlig hilsen Dorthe.

Godkendelse af svar
Fra : larsaaskoven

Dato : 29-10-06 11:07

Tak for svaret vil.du.

Fra : vil.du

Dato : 29-10-06 12:45

Selvtak, jeg håber du, som jeg, render ind i et knaldtilbud på en bagemaskine, jeg er i hvert fald beviset på at det ikke er 'mærket' der afgør kvaliteten af maskinen, med de erfaringer jeg har fået med min fine 100kroners model, vil det afgørende for mig, helt sikkert være prisen, næste gang jeg skal skifte maskine.

Den første maskine jeg havde, kostede 299 kr. - så den hørte bestemt heller ikke til de kostbare.

God jagt og god appetit

Venlig hilsen Dorthe.

Du har følgende muligheder