Sæde størrelsen på en dirtbike
Fra : Dr.Disco
Vist : 593 gange
500 point
Dato : 18-08-06 16:05

Hey kandu’er…

Jeg sidder og skal bruge målene på sædet på en typisk dirt-motorbike. Et sæde der er aflangt og lige på sidefladen. Helt præcis er det bredden jeg søger – altså bredden i mellem benene når man sidder på sædet. Det er jo en rundet form, så rundingsradiusen er vigtig. Et lign. scooter sæde kan også bruges.

Har kig på sæder lig disse, men kan ikke finde detaljerede tegninger med mål af dem
http://i65.photobucket.com/albums/h208/ashleymccluskey/Picture033.jpg
http://www.maplemall.co.nz/Images/Bikes/125ccGrOrion.jpg
http://www.primusmotor.se/photos/Motorcykel/Motorcykel.jpg
http://www.jkfsoft.dk/feliks/110902s.jpg

Så vis der er nogen derude som kan linke til gode tegninger eller på anden måde hjælpe mig så ville jeg blive meget taknemlig…

Mvh. Dr.Disco

Fra : refi

Dato : 18-08-06 16:31

Den slags vil du aldrig kunne finde måltegninger på - det vil være forskelligt fra fabrikat til fabrikat.

Ligeledes laves den slags på individuelle mål.

Et fif kunne være at finde et du syntes om - købe det (men kun hvis det kan afleveres igen (det kunne jo være det ikke passede ).

Så kan du i ro og mag måle det op derhjemme og derefter returnere det og få pengene tilbage.

Jeg går ud fra det er fordi du selv vil lave et

Fra : Dr.Disco

Dato : 18-08-06 16:38

Snedig tanke refi...

Jeg sidder og tegner på et møbel, hvor siddefladen minder om et sådan sæde. Derfor skal jeg bruge målene - jeg tænkte at nogen havde en bike stående og evt. kunne måle sædet op eller at nogen havde kendskab til en side hvor der lå nogle tegninger...

mvh.

Fra : refi

Dato : 18-08-06 17:31

Her er en hel vejledning til at bygge sin egen dirt-bike.

Linket går til sædet:

http://www.doctordanger.com/projects/projRM_seat.htm

Her er hele historien:

http://www.doctordanger.com/projects/projRM.HTM

Fra : refi

Dato : 18-08-06 17:33

Link til 1000vis a bikersider i alfabetisk orden

http://www.wemoto.com/links/index.php3

Fra : Dr.Disco

Dato : 18-08-06 18:07

Hey igen - jeg søger ikke efter hvordan man bygger sæder - men målene på dem.

Tak for dine links refi , men jeg fandt desvære ikke det jeg søger...

Fra : refi

Dato : 18-08-06 18:09

Kan være vaffeljernskronerne kan bringe flere på banen

Good Luck

Fra : Dr.Disco

Dato : 20-08-06 22:19

Hey der...

Der var ikke mange bikere der lige gad måle deres sæde op!!!

Så jeg annulere det spørgsmål - har fundet målene af anden vej...

Tak for indlæg refi.

Annuller spørgsmålet
Fra : Dr.Disco

Dato : 20-08-06 22:20

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Du har følgende muligheder