Farvning af falmet sofabetræk
Fra : mail_lalala
Vist : 1148 gange
20 point
Dato : 15-05-06 13:52

Hej

Jeg har brug for et råd i forbindelse med farvning af sofabetræk.
Der er tale om et kraftigt bomuldsbetræk i koksgrå farve. Dele af
betrækket er blevet stærkt afbleget af solen og jeg er i tvivl om jeg mon kan rette op
på dette ved at farve betrækket med f.eks. en Dylon maskinfarve (hvis jeg altså kan finde den rette nuance), eller om nuanceforskellene mon stadig vil kunne ses? Er der særlige ting man skal være opmærksom på i forbindelse med farvningen - bør jeg f.eks. affarve stoffet først?

På forhånd tak for hjælpen.
Mange hilsner,
Sara

Fra : bredker

Dato : 15-05-06 17:24

det vil aldrig holde med de farver du selv kan farve det med , hvis du er nogenlunde med en symaskine , er det ikke så svært at lave et nyt betræk , men sørg for at få noget ordentligt stof til det

Du har følgende muligheder