Baby Born mønster, sy selv
Fra : makan
Vist : 2711 gange
50 point
Dato : 15-01-06 14:03

Jeg mangler en mønster på en betræk til "æggeskal" i Baby Born serien. (Bærestol eller hvad den nu kaldes.

Fra : Nordsted1

Dato : 15-01-06 14:21

Der har været flere bøger med mønstre til salg på www.qxl.dk så måske du også kan være heldig der

Fra : elmy10

Dato : 15-01-06 15:16

Er det den almindelig bære sele? så har jeg mønster til den.

Fra : makan

Dato : 16-01-06 15:38

Nej, det er til en baby born autostol, som har en hank man kan bære den i

Fra : elmy10

Dato : 16-01-06 17:09

Hej Makan
Det var ærgeligt, for jeg har mønster på bæresele, kørepose, rygsæk, babylift, sækkestol m.v.
Men jeg prøver lige at forhøre mig hos andre.

Du har følgende muligheder