PcPlus / glemt password
Fra : larsboras
Vist : 751 gange
20 point
Dato : 22-10-02 01:16

hvordan er det muligt at lukke et gammelt regnskab op hvis man har glemt password ?
har desværre to års regnskab jeg ikke kan lukke op
MVH
Lars

Fra : technet

Dato : 22-10-02 12:56

har du filen pcplus.usr ? så prøv at åbne den i wordpad der skulle der gerne stå dit brugernavn og password

Fra : larsboras

Dato : 23-10-02 01:51

filen pcplus.usr kan ikke finde den. Hvor skulle den ligge ?
er ved at blive lidt ked nu *GG*

Fra : strarup

Dato : 23-10-02 11:39

Hej Lars,

øh... umiddelbart er pcplus.usr til dette program "ProComm Plus"... forkortet PC Plus... -->
http://www.aspectscripting.com/support.html
som står i denne tekst fil... og er det ikke dette program du bruger så er det nok derfor du ikke har den fil... -->
http://www.aspectscripting.com/support/pcplus2/tb192.txt

har du evt. lidt flere oplysninger omkring PC Plus regnskabs programmet, evt. hvem der har lavet det?

mvh.

Strarup

Fra : strarup

Dato : 23-10-02 11:42

Hej igen,

øh... er det evt. dette her... -->
http://www.pcplus.dk/pcplus1.htm

mvh.

Strarup

Fra : gasen

Dato : 28-10-02 15:42

ja din sidste indskydelse passer, det er dette program vi taller om. nogen hjælp at hente ?

Fra : djvenga

Dato : 05-12-02 08:54

Er der nogle som har et pcplus program/ som jeg må købe evt et gammelt incl licens!

Fra : SEKONDI

Dato : 09-05-03 08:31

Jeg har et PCPLUS med licens. Du skal dog være opmærksom på mulige problemer omkring de nyere styresystemer.
Med hensyn til et password er det min erfaring at der er bare ærgeligt.
Det med at ændre i filer med andre programmer er en rigtig dårlig ide for det er PCPLUS meget sårbar over for.

Fra : SEKONDI

Dato : 09-05-03 08:31

Fra : pr.privat

Dato : 15-05-03 13:32

Jeg har et PCPLUS ver.1 tror jeg, det kører fint, men det er noget besværligt at have en separat printer opstillet bare for at udskrive fra pcplus.
Er her nogen som har løst dette problem?
vi2@tdcadsl.dk

Fra : norberth

Dato : 26-08-03 21:50

du kan godt printe via netværk, hvis det var spørgsmålet?
skriv til info@gray.dk lfor yderligere information

Fra : pr.privat

Dato : 26-08-03 22:16

Nej jeg har ikke noget netværk at køre over, så jeg er begyndt at flirte lidt med summa-sumarum der ser ud til at være et udmærket program, og mere up-to-date

Du har følgende muligheder