dreadlocks
Fra : mini_porno
Vist : 506 gange
50 point
Dato : 02-08-05 14:28

har overvejet at få lavet dreablocks men ville lige høre hvor lang tid det holder når man har fået det lavet hos en frisør, kan man godt tørre det med et håndklæde eller hvad?

Fra : marian_oxholm

Dato : 02-08-05 15:22

Jeg vil efter min logik tænke at du lufttører eller dupper /krammer , så de ikke bliver filtret ind i hinanden ...Jeg ved godt at det er meningen at det skal filtre men hver sin lock for sig . Førhen har jeg hørt at de slet ikke vaskede det, men det må da have været noget klamt. Jeg kender en med dreadlocks, han vaskede det da, Men som sagt jeg tror det krammes.
Jeg har haft krøller , de krammes også for ikke at filtre eller blive for ultret.
Venligst Marian

Fra : nullerbullerpige

Dato : 02-08-05 15:22

det holder lige så længe du vil have det. Men du kan sagtens lave det selv...

Fra : Nordsted1

Dato : 02-08-05 15:24

http://www.dreadheadhq.com/ her er en anvisning på hvordan du gør.... god fornøjelse

Fra : marian_oxholm

Dato : 02-08-05 15:25

ups... ham jeg kendte havde det da i flere år.. man holder det selv ved lige med at dreje og lade det filtre ind. kan jo gøres med hår voks foreksempel.og når man vasker det samt drejer der også bagefter... Det hele skal jo af bagefter for til den tid er det jo total filter men ser jo også godt ud, hvis det holdes .

Fra : marian_oxholm

Dato : 02-08-05 15:31

Ok nordstead det er jo noget nemmere med en fast anvisning

Fra : mini_porno

Dato : 02-08-05 21:48

så jeg giver det bare lige en klat voks hver morgen?

Fra : Nordsted1

Dato : 02-08-05 21:54

det ser sådan ud, på det link jeg sendte dig tidligere, kan jeg se, at du kun må komme voksen i, når håret er tørt

Du har følgende muligheder