Spil med mus?
Fra : yearhouse
Vist : 667 gange
100 point
Dato : 30-07-05 16:51

Er der nogle, der kender noget til enkle spil, hvor jeg fortrinsvis kan bruge musen?
Jeg har erhvervet mig en blodprop i noget, de kalder hjernen*loooool*, og har derfor lidt nedsat førlighed i den ene side. (Men ingen ynk)....*g*
Bl.a. nogle seje Break-out spil......(ikke demoudgaver....tror jeg har prøvet dem alle *g*).
Eller noget lignende en ældre Doom, jeg har på diskette....den kan jeg "styre".
Jeg ligger godt nok med ca. 500 disketter til Amiga 600...men den er sq brudt sammen *snøft*.....og jeg kan ikke finde ud af emulerings-halløjet.

.....OG, har en en god idé til, hvordan jeg stamper sådan en Amiga 600 op????

Sommerhilsen
TOM

Fra : Nordsted1

Dato : 30-07-05 16:59

Diablo 2, Heros might and magic kan spilles kun med mus

Fra : ferik

Dato : 30-07-05 17:38

jeg kan ikke huske hvad der er her

http://www.gratisspil.dk/
http://www.jigzone.com/g.php
http://www.spilspil.dk/
flere følger

Fra : miritdk

Dato : 30-07-05 17:59

www.miniclip.com har masser spil der er baseret på mus - kig ind og vurdér selv

Fra : NielsPT

Dato : 30-07-05 18:09

Meget underholdende:
http://games.yahoo.com/games/downloads/bj2.html

Mvh Niels

Accepteret svar
Fra : ferik

Modtaget 100 point
Dato : 30-07-05 18:19
Fra : ferik

Dato : 30-07-05 18:26
Fra : ferik

Dato : 30-07-05 18:33
Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 30-07-05 19:35

Tak for svaret ferik. Der er da lidt at gå igang med... JoJo Skak styrer....Jeg har lige fået det gode gamle Battlechess

Fra : ferik

Dato : 30-07-05 19:53

på biblioteket kan du låne Chessmaster 8000, eller 9000
du kan indstille computeren til mange mange forskellige styrker
når programmet er indlæst på comp bliver det læggende
skak mm http://zone.msn.com/en/root/freeonline.htm
http://www.eskak.dk/
http://www.mychess.com/
http://www.flyordie.com/games/eurosport/chess.html