Musikvideo til ''så ka i lære det'' ??
Fra : zipped
Vist : 722 gange
200 point
Dato : 14-07-05 14:53

Er der ik en der kan sende et link til musikvideo'en til ''Suspekt, Clemens, Mass, Niarn, L.O.C., (og nogle andre) - Så ka i lære det'' ?? Please.. Ellers hvis der er nogen der har den på sin computer vil de så ik sende den til mig over msn??

Fra : refi

Dato : 14-07-05 23:07
Fra : zipped

Dato : 14-07-05 23:09

eeh... Gratis tak, har os musikken!

Fra : refi

Dato : 14-07-05 23:14

Tror ik´du finder nogen video.......

Fra : zipped

Dato : 14-07-05 23:33

Den findes!!!!!!!!!!! Den er på skiven.. men har sangen så gider ik købe pladen

Fra : refi

Dato : 14-07-05 23:40

Det er så muligt - men så bliver det jo pludselig ulovligheder, hvis du vil "pille" videoen ud af CDen.

Hvorfor dog ikke bare købe den.....

Fra : zipped

Dato : 15-07-05 12:34

fordi jeg har sangen..

det er ik ulovligt kun og ha musikvideon.. Har fx. pink's single ''dont let me get me'', (det er lang tid siden jeg købte den), der er musikvideon på men man kan bare gå ind på http://launch.yahoo.com/ og se den gratis!

PS jeg har tjekket om ''så ka i lære det'' er på http://launch.yahoo.com/ det er den ikke :(

Fra : refi

Dato : 15-07-05 12:39

Så må du jo vente til den bliver frigivet seperat....

Fra : zipped

Dato : 15-07-05 17:14

det er den sikkert os!!!!!

Fra : refi

Dato : 15-07-05 17:18

Tror det ikke - så havde den jo været tilgængelig.....

Fra : zipped

Dato : 15-07-05 17:21

det ku jo være der var en der har købt skiven, og så han gad sende videon til mig evt.?

Fra : refi

Dato : 15-07-05 17:24

Så er det jo det lige pludseligt ikke er lovligt længere, og det er du vel ikke ligeglad med............

Fra : zipped

Dato : 15-07-05 17:25

jo det er jeg faktisk skal bare se den fucking video dengse

Fra : refi

Dato : 15-07-05 17:30

Nååå

Du har følgende muligheder