USO - IKK'Å
Fra : Anjaaa
Vist : 472 gange
50 point
Dato : 21-06-05 00:22

Teksten til Usos nye sang. -ikk'å
nogen der ved hvor jeg kan finde den ?? (:

Og teksten til Clemens - flammende oprør ?? (:

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 21-06-05 10:56

flammende oprør:

min kæreste pakkede sine ting og skred
ka man nå længere ned(x2)

det 4 år siden du forlod københavn
stadig føler jeg det dybeste savn
når jeg hører dit navn
og forstår hvorfor du aldrig ku' ta' mig igen
for jeg var fandme så slem
da jeg var damernes ven

det største svin med et smørret grin og tørst for vin.
en børste en fjend
der ikke så let kunne gøres clean.
da pladen blev udgivet leved' jeg tourlivet
får det stramt for det er klamt sådan som jeg kunne bli' ved

der er pussy i poesi at skrive digt er det jeg kan
hvor mange chicks i dette land
har jeg fået til at svigte deres mand
var i topform: korthåret og hårdt skåret
Gav den gas til du i foråret 2k drog bort såret

man ved aldrig hvad man har indtil man mister det
tabte interessen for bitches'ne
alt var mindre fristende
for siden har jeg været ud hver nat og jeg ..
finder kun at ingen kan erstatte dig
intet kan erstatte dig

min kæreste pakkede sine ting og skred
ka' man nå længere ned(x4)

jeg vedblev at lave syrede ulykker
prøvede at købe din tilgivelse med de dyrese guldsmykker
din kolde dom var voldsom - jeg er solgt og tom
har ik' at end min fucking vom at holde om

nu ved jeg hvor kærlighedens smerte ligger
hjertet stikker
føler mig hjemme når jeg svæver og hikker sammen med skæverikker.
med et bævrende blik og næver der der prikker
-n-n-n-nerver der tic'er

har nærmest brækket min højre arm af
for at vende min karma
for jeg stak dig en flad da vi havde drama
studere Dalai Lama men kan ikk' ændre fortiden
Uanset hvor meget jeg praktisere Dharma

kan søge dit indre med toner score millioner
føre store diskussioner
binde folk med ord på ord på mikrofoner
men det tåbligt yo
for intet bliver som dengang
kan kun håbe på at du hører min sang.

min kæreste pakkede sine ting og skred
ka' man nå længere ned(x4)

ser du jeg har levet skødesløst
I perioder hvor jeg savnede din søde røst
savnede at finde trøst ved dit bløde bryst
få stillet kødets lyst
og uden dine savnede jeg dødes kys

ka' man nå længere ned(x8)

Fra : coincident