extern HD ingen kontakt
Fra : freddiemercury
Vist : 640 gange
200 point
Dato : 05-06-05 14:30

hejsa jeg har en extern HD som jeg ikke kan få kontakt med
nogen der har et godt program til at få alle mine data frem igen
jeg tror de stadig er på harddisken men kan ikke komme i kontakt
med den så jeg savner et disc recovery program
hjælp please..

mvh
allan

Fra : newface

Dato : 05-06-05 17:05

Prøv at pille HD ud af æsken og hæng den på kablet som slave,det nytter jo ikke noget med et recovery pogram,når du ikke kan komme i kontakt med HD

Fra : freddiemercury

Dato : 07-06-05 06:47

hej newface
jeg kan nu komme i kontakt med HD men skal bruge et recovery program
kender du et helst gratis program ?

Fra : smxxx

Dato : 11-06-05 12:03

hej, har du USB 2

Fra : freddiemercury

Dato : 11-06-05 13:23

jeg har USB men om det er usb2 er jeg i tvivl om

Fra : smxxx

Dato : 11-06-05 13:59

Prøv at opdater driver,,,,,,,eller
Prøv at gå ind i start/kontrolpanel/administration/computeradmin/diskhåndtering,,,,,der skulle du kunne se om hd findes
Hvis din pc er over 1 år gammel skal du ikke regne med den har Usb 2
Jeg kan sende dig driver, som jeg bruger,,, uden at sige de skulle passe til din

Fra : elise

Dato : 14-06-05 06:14

Har også problem med ekstern harddisk-når jeg tænder for den,går pc'en helt død og jeg kan overhovedet ikke komme ind i noget-heller ikke den eksterne-alt låser fuldstændigt. Jeg har data på den eksterne som jeg skal bruge!!?? Spændt på, at høre om freddiemercury har fået løst sit problem?

Fra : smxxx

Dato : 14-06-05 08:05

""elise"" strømmangel?

Fra : freddiemercury

Dato : 14-06-05 21:00

jeg har brugt et program som hedder
file scavenger 3,0 den har fået kontakt med min HD og jeg har fundet mine gl filer igen, MEN
jeg kan kun finde filerne i file scavenger, har også prøvet at formatere men den melder en I - 0 enhedsfejl
-------

smxxx tror du en driver kan hjælpe mig ?
venligst
og til elise: prøv at hent file scavenger det virkede ved mig

Fra : smxxx

Dato : 14-06-05 21:05

Hej Freddy...... gå ind på min side og send mig en mail, og jeg sender dig driver.
Men om det virker ?????
sm@steenmartinsen.dk

Fra : elise

Dato : 14-06-05 23:52

Jeg tror ikke det hjælper med file scavenger - jeg kan ikke komme ind at se den eksterne - alt inkl. musen låser, så jeg må slukke for den eksterne og så genstarte pc'en.

Fra : opewar

Dato : 20-06-05 14:40

jeg har mødt en del externe harddiske hvor folk har problemer , hvis den har en firewire udgang så prøv den , måske på en andens pc , for at se om det hjælper .
opewar

Fra : elise

Dato : 23-06-05 16:35

Jeg afprøvede den externe på en anden pc med samme resultat - gik så hjem og formaterede den (og mistede alt hvad jeg havde lagt over på den....) Har så IKKE installeret hverken drivere eller det program, der fulgte med på en CD. Der følger et program med på CD, der skulle kunne lave Back-ups via tryk på en knap på den eksterne (Maxtor One Touch), men det har jeg så ikke installeret denne gang. Og indtil nu fungerer det rigtig fint!

Accepteret svar
Fra : smxxx

Modtaget 200 point
Dato : 21-09-05 20:49

Har du fundet din disk...

Fra : freddiemercury

Dato : 22-09-05 08:56

tak undskyld jeg ikke har lukket spørgsmålet
jeg har brugt filescavenger 3 og problemet er hermed løst
tak til alle

Godkendelse af svar
Fra : freddiemercury

Dato : 22-09-05 08:57