eu prøveplader eller hvad ??
Fra : smt
Vist : 857 gange
200 point
Dato : 28-08-04 02:24

hej jeg har en volvo som jeg skal have kørt til polen (helst ikke på autotraler) men den skal helst køre selv
da det er meget nemmer når den skal fra tyskland til polen .. men hvordan gør jeg det bilist og best
jeg har læst mig til af det ikke er nemt af skaffe tyske prøveplader er det sant og hvis det ikke er nogle problem hvor skaffer man dem så og hvad koster det ??
? er en volvo der skal til polen hvad gør jeg ???

Fra : Teil

Dato : 28-08-04 08:06

Find en polsk vogmand som kører tom hjem, det er den billigste måde.

Fra : geu

Dato : 28-08-04 09:36

Hvis det er dig selv eller en du stoler på, køre den jo bare på danske plader der så bliver pillet af i Polen og bliver taget med hjem.

Fra : dova

Dato : 28-08-04 11:17

Hvis bilen ikke er indregistreret, får du sikkert problemer på den polsk/tyske grænse.
Der bliver ikke lukket biler ind uden original registreringspapirer og grønt forsikringsbevis (bevis for ansvarsforsikring)
Har selv prøvet det med en nyregistreret motorcykel hvor den nye registreringsattest ikke var nået at komme fra centralregistret.
Så hvis der ikke er plader på den skal den transporteres på en trailer.

Du har følgende muligheder