Jorden Stråler
Fra : J_skov
Vist : 708 gange
20 point
Dato : 27-06-02 22:37

Er der nogen her som tager emnet jordstråler seriøst!!!!!

Jeg har gennem 4 år opmålt for jordstråler.
Jeg undres til stadighed over den skepsis der er omkring emnet.

Folk bakker simpelthen når der tales om det....
Er det fordi de er bang for at erkende der "er" noget som de ikke se.
Et faktum er, at kroppen er ligeglad med om man tror på det.

Opholder man sig ufrivilligt på et bestrålet sted, udsætter man sig for en sundhedsrisiko.
på google.com findes der mange gode sider om emnet.
Jeg ønsker inderligt at i må få øjene op, for det er ikke at spøge med...
MVh J. S. Frederiksen

Fra : dcedata

Dato : 27-06-02 22:49

Da jeg var mindre, var der et tidspunkt, hvor der var meget om det i fjernsynet, og
jeg tror på at der er noget, jeg er selv healer, så jeg ved at der er noget som vi mennesker ikke
kan forklare, selvom vi gør alt for det.

Det jeg hørte om jrodstråler den var,

at vi prøvede at tage et stykke ståltråd (2mm i tykkelsen) og bukkede det, så det havde en 90 grader vinkel, derefter, kunne vi gå rundt om se at tråden bevægede sig. Så strålerne er der.

som jeg ser det, i dag bliver vi bestrålet utroligt meget, vi har så mange stråler omkring os, at jeg tror efterhånden at kroppen lære at tilpasse sig.

Kroppen som jeg ser det, er den bedste "maskine!" findes der en maskine, som kan reperere sig selv, NEJ, det tror jeg ikke på. *SS* og dens affald, kan genbruges.

Fra : zonker

Dato : 28-06-02 12:08

Min mening er forholdvis klar hvad dette angår.

At sætte sig ned og kalde sig healer og sige at fordi man trækker sin hånd henover en perosn kan man helbrede kræft, alverdens ondskab og hvad folk ellers kan finde, på er at tro at normalt tænkende mennesker ingen hjerne.

Der er da ingen ved sine normale sanser i behold, som vil tro på at folk kan heale og hvad de ellers kan finde på at fyre af. Hvor er de videnskabelige beviser for, at det som dem der kalder sig healere, har en effekt ??

Med hvilken baggrund kan man gå hen og helbrede andre mennesker ??

Hvor har man hentet den viden, som det er nødvendig for at kunne hjælpe andre ??

Fået den ved en åbenbaring fra en som man mødte en mystisk nat ude på den jydske hede ??

Nå men tilbage til jordstråler.

Ja der udgår stråling fra alt, noget kan forklares andet kan ikke.

Men folk opholder sig altså ikke ufrivilligt et sted og med alle de steder, som i påstår der er farlig stråling, kan man efterhånden ikke opholde sig nogle steder.

Du udsættes i dagligdagen for alle typer af stråling. Den elektromagnetiske er nok den som er størst.

Men tror du ikke der ville være langt flere sygdomstilfælde, hvis denne jordstråling, som du påstår er farlig, var så farlig ??
Ville folk så ikke falde og og dø som fluer ??
SÅ snakkede vi jo om en epidemi, men dette er ikke sket.
Så jeg spørger mig slev om den stråling, som du kalder jordstråling, er der og om den er farlig.
Hvis den er farlig, hvordan vil du så bevise at din påstand, som det jo vitterligt er, kan holde til en videnskabelig test ??
Der ville højst sandsynligt ske det at den ville falde fra hinanden.

Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-06-02 23:44

Hei
Det STORE spørsmålet er vel heller om noen gidder
å ta deg seriøst?

På den annen side; Virkningen av "Placebo-effekten",er
udisskutabel?

RBJ

Fra : Balance

Dato : 02-07-02 22:35

kommentar til jordstråler?
der er i mange der bliver udsat for en massiv påvirkning af både jord men ikke mindst vandstråling, dette har jeg i flere hjem opdaget , ved at bruge disse " 90 gr.s pinde, men efter at have lagt bjergkrystal spidser i hver hjørne i huset/haven og ved holilisisk arbejde. at have fjernet disse , hvorved at den familie igen kan færdes uden men af sygdomme/strees mm.

Balance
krystalhealer

Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-07-02 20:22

On Thu, 27 Jun 2002 20:37:28 GMT, "J_skov" <J_skov.news@kandu.dk>
wrote:

>Er der nogen her som tager emnet jordstråler seriøst!!!!!
>
>Jeg har gennem 4 år opmålt for jordstråler.
>Jeg undres til stadighed over den skepsis der er omkring emnet.

Ikke desto mindre er man begyndt at undersøge det seriøst inden for
landbruget. Man har konstateret at grise reagerer meget positivt når
der sættes beskyttelse op i udsatte svinestalde.

http://www.skov.dk/dansk/opslag/opslag_713.html

Hvad det så helt præcist er der foregår er jeg ikke sikker på - jeg
tror der er flere mulige forklaringer på fænomenet (jordstråler,
elektriske felter fra elnettet, psykiske projektioner).

--
Rado

Science cannot solve the ultimate mystery of Nature. And it is because in
the last analysis we ourselves are part of the mystery we are trying to
solve. - Max Planck

Accepteret svar
Fra : pong

Modtaget 20 point
Dato : 19-07-02 14:33

Tror ikke en meter på jordstråler. Det skal dog ikke afholde andre for at tro på det. Tro flytter som bekendt bjerge.
Generelt kan man vel sige at tro gælder for alt alternativ behandling.

Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-07-02 21:02

Hej J.S.Frederiksen.
Jeg tager da så absolut jordstråler og deres effekt temmelig seriøst,
eftersom 3/4 af min familie har været ret hårdt ramt,- én med sukkersyge, én
med alvorlig astma-allergi og én med en hjerneblødning, som desværre var
dødelig. Det skal siges, at opmåleren intet kendte til familien eller dens
sygdomme.
Jeg tror, folks skepsis er den samme som overfor mange ting i den
alternative behandlers verden, pånær zoneterapi, som har været accepteret i
så mange år, at de fleste efterhånden har tillid til det. Skepsis'en skyldes
vel, at vi som mennesker bliver utrygge ved de fænomener, som vores
videnskab hverken kan måle, kontrollere eller bevise, og når vi bliver
utrygge, vender vi ryggen til. Desværre, for der ligger uanede kræfter gemt
i mange af disse områder, fx. omkring jordtråling. Bare det faktum, at alle
kirker i Danmark har døbefonden placeret over et kraftigt jordstråle-kryds
overbeviste mig om, at der er noget om snakken.
Egentlig vil jeg gerne have dit navn og tlf.nummer, i tilfælde af, at jeg
eller nogle af mine klienter får brug for din kunnen. Hvis du ikke vil
udlevere det i dette forum, kan du maile det til mig på illuminee@sol.dk
eller benytte www.illuminee.dk
Mange hilsner - og tak for, at du gør dette spændende stykke arbejde,
Line.

Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-07-02 16:51

> Er der nogen her som tager emnet jordstråler seriøst!!!!!

Nej da.

Fra : zonker

Dato : 31-07-02 19:49

Nej det er der ikke og dette tip siger ALT om hvorfor man ikke kan stole en meter på de påstande om jordstråler som der fremsættes.
Samtidig sættes slås der en tyk streg igennem alle de påstande om at jordstråler eksisterer og har en effekt direkte er usande og IKKE videnskabeligt beviselige.

Du har følgende muligheder