PC Plus sammen med HP PSC 750 ???
Fra : Hannibald
Vist : 587 gange
200 point
Dato : 03-06-04 13:24

Jeg bruger det gamle pc-plus økonomiprogram og er godt tilfreds med det da jeg har alle moduler men jeg kan ikke umiddelbart printe ud på min hp psc 750, er der nogen der har en løsning på det prob. ??

Fra : IBM760

Dato : 03-06-04 14:00

Hej Hannibald,

hvis jeg ikke tager meget fejl, skyldes dit problem følgende:

PC-Plus skal udskrives på en printer via (LPT1) parallel printer - se kommentar fra http://www.pcplus.dk/
"PCPLUS kan afvikles på DOS, WINDOWS 3.1, 3.11 og WINDOWS 95,. 98, 2000 Prof.,
ME (MILLENNIUM) og WINDOWS XP (Prof. og Home edition).
PCPLUS (nyeste version) kan anvende alle nye printere med mulighed for dansk DOS afvikling (f.eks. HP, IBM, EPSON, BROTHER og CANON) via LPT1: porten."

Og så vidt jeg kan se kan din HP PSC kun tillsuttes via USB.

Find evt. en ældre printer med parallel tilslutning, der kan udskrive via DOS.

Mvh
Ivan

Fra : Paulus1

Dato : 03-06-04 14:23

Jeg kan kun tilslutte mig hvad Ivan skrev.... PC Plus vil kun skrive ud til en printer tilsluttet LPT1.

Du har følgende muligheder