Dreadlocks!
Fra : Drag0n
Vist : 6211 gange
20 point
Dato : 24-05-04 12:42

HEJ!

JEg kunne godt tænke mig at få dreaslocks!
Men hvor meget koster det? Og hvordan laver man det??+

Fra : zomp

Dato : 24-05-04 13:02

det er gratis, og du laver det selv, eller en ven/veninde

laves nemt ved at tørre/ugle hårret med håndklædet et par timer hver dag i 3-4 dage..... virkede fint for mig!

ellers kan man lave en hel masse små fletninger og gnide frem og tilbage på den med to fingre..!

i bund og grund går dreads ud på at ødelægge håret, jo mere jo pænere dreads..!

Fra : zomp

Dato : 24-05-04 13:02

det er gratis, og du laver det selv, eller en ven/veninde

laves nemt ved at tørre/ugle hårret med håndklædet et par timer hver dag i 3-4 dage..... virkede fint for mig!

ellers kan man lave en hel masse små fletninger og gnide frem og tilbage på dem med to fingre..!

i bund og grund går dreads ud på at ødelægge håret, jo mere jo pænere dreads..!

Fra : zomp

Dato : 24-05-04 13:02

øv

Fra : Cornell24

Dato : 24-05-04 13:11

Jeg ved du kan få lavet dem forskellige steder i KBH... Det koster omkring 1000kr....

Fra : nullerbullerpige

Dato : 24-05-04 13:23

Hej du kan få lavet dreads i de fleste størbyer, og prisen varrierer fra 800-1200ca. Det er dyrrest at få lavet dem i Kbh.
Det er ikke nogen god ide at lavet dem selv hvis du vil have et pænt resultat ud af det. Den måde ZOMP skriver du kan lave dem på holder ikke i længden...
Du skal være opmærksom på at når du ikke vil have dreads mere er du nødt til at klippe dit hår meget kort. (tænk over det hvis du er pige...)

Fra : zomp

Dato : 24-05-04 14:35

...det virker fint hvis man ikke har råd til andet... kan godt smide et billede af mine på når jeg kommer hjem....!

desuden er det også muligt at pille dreads ud igen, men håret er ikke så pænt bagefter!! (det koster et par timers arbejde, samt en flaske balsam eller to alt efter længde af dit hår)

((pænt resultat......HIHI, er det ikke dreads vi snakker om?))

Fra : Drag0n

Dato : 24-05-04 17:59

TAK!!

Kan en af jer ikke sende et billede af jer selv med Dreads???

Fra : zomp

Dato : 24-05-04 21:40

okay, så kom med din mail, min ftp fucker up........!!!

Fra : Drag0n

Dato : 25-05-04 14:52

kattehader515@hotmail.com!

Fra : vicS

Dato : 08-06-04 17:22

Hej jeg r en pige der har tyndt hår, men jeg vil godt ha dreadlocks...
vil d komme til a se flot ud? og hvis man selv skal lave d, hvad skal man så bruge?

Fra : NEGATIVTBARN

Dato : 27-07-04 17:24

Hvis du tager en tot af dit hår og gnider frem og tilbage på det så bliver det helt uldet, og hvis du så fletter det du har uldet. det skal lige siges det skal ikke flettes pænt!

Og det koster der omkring de tusinde kroner, det går også an på hvor langt dit hår er osv.

God fornøjelse

Fra : Kordon

Dato : 20-09-04 17:46

jeg ahr fået min bror til at lave mine, da jeg ikke kan komme om i nakken på mig selv, syntes selv at de er ok gode.. :)

Fra : Kordon

Dato : 20-09-04 17:49
Fra : vicS

Dato : 20-09-04 18:05

min søster prøvede a lave dem på mig her i sommerferien og de blev ret go'e, men mit hår blev ret fedtet...
d var ret klamt..

Fra : Kordon

Dato : 20-09-04 18:40

det bliver det.. men pyt dog med det, det ser vel godt ud ;)

Fra : Kordon

Dato : 20-09-04 18:41

men har hørt at hvis man putter smør, eller magarine i sidder det bedre sammen, men ved det ikke, nogle der kan sige om det passer ?

Fra : vicS

Dato : 20-09-04 18:44

heh okey...ved ik om jeg tør prøve d :)
tænker over d..

Fra : Kordon

Dato : 20-09-04 18:45

jeg har heller ikke prøvet, endnu, men ka vel ligeså godt prøve.. :)

Fra : Kordon

Dato : 20-09-04 18:46

kunne godt tænke mig at se nogle af jeres andres dreadlocks, hvis i vil må i gerne sende en mail emd et billede, eller tilføje mig på msn.. =)

Fra : Kordon

Dato : 20-09-04 18:47

den_slemme_om_natten@hotmail.com

Fra : vicS

Dato : 20-09-04 18:52

hvor lang tid har du haft d??
og hvor gammel r du egentlig?

Fra : Kordon

Dato : 20-09-04 18:55

et par uger nu, men har haft det før, er 15..

Fra : vicS

Dato : 20-09-04 19:00

okey..

Fra : Fuckfisse

Dato : 06-04-05 14:29

du kan proppe kokos olie i håret efter det er blévet tørt!(husk at vaske det helt perfekt, dvs. der må ikke være mere shampoo i håret o det skal ABSOLUT ikke være fedtet) efter det kan du gøre som ZOMP skrev ovenover

Fra : mini_porno

Dato : 30-07-05 14:59

hvor lang tid holder det hvis man laver det hos en frisør?

Du har følgende muligheder