Strikke-opskrift til baby/børne hue i hø~
Fra : miomis
Vist : 9812 gange
148 point
Dato : 21-04-04 18:57

Hej

Er der nogle der kan hjælpe mig?
P.t. er det hvad jeg har af point...

Knuz
Miomis

Fra : Sunowich

Dato : 21-04-04 19:34

Jae jeg kan ikke finde hønsestikke-opskrifter men faldt lie over dette som måske ku have din interesse
http://www.visithorsens.dk/defaultdk.asp?visa=295
http://www.sondagsavisen.dk/Site/Menu/Artikler/Indland/9501589.htm
Mvh Sune

Fra : miomis

Dato : 26-04-04 21:48

Øv.....

Jeg er her endnu og håber stadigvæk at der er hjælp at hente!

Fra : Sunowich

Dato : 27-04-04 00:25

Det ser ik lie sån ud
Mvh Sune

Fra : miomis

Dato : 27-04-04 10:24

Nej, det har du sgu ret i....*STORT GRIN*

Miomis

Fra : Sunowich

Dato : 27-04-04 19:54

Så ka du ligesågodt lukke spørgsmålet
Mvh Sune

Fra : miomis

Dato : 27-04-04 23:07

Ja, Sune, det kunne jeg "ligesågodt" gøre....men det gør jeg ikke endnu!

Fra : Sunowich

Dato : 12-05-04 23:47

Hva så med nu

Sune
Ps her er vist ikke så mange strikkere her

Fra : miomis

Dato : 14-05-04 11:02

Nej, jeg vil ikke lukke mit spørgsmål.

Fra : aliceohlers

Dato : 22-08-04 10:39

Hej jeg har en opskrift på en hue, det hedder godt nok en peruhue, men jeg syntes det ligner hønsestrik, det er til voksne. Jeg har engang strikket i hønsestrik, da mine børn var små, men jeg kan ikke finde opskrifterne. Men bibliotekerne har garanteret opskrifter på hønsestrik. Det er desværre hvad jeg kan hjælpe med. Jeg skal selv til at strikke efter den opskrift til min yngste søn på 21, da han gerne vil have sådan en hue.
Hilsen Alice

Fra : stokbro

Dato : 02-10-04 16:42

er der ikke nogen der har en opskrift på en børne hue med øre klapper

Fra : tpjevser

Dato : 19-11-05 17:26

jo,det har jeg. jeg fandt én der dækker str. ½-14 år.

Accepteret svar
Fra : tpjevser

Modtaget 148 point
Dato : 23-04-06 21:42

huen jeg har dækker kun ½år til 3år.
hilsen tpjevser

Godkendelse af svar
Fra : miomis

Dato : 07-05-06 13:41

Tak for svaret tpjevser!

Har modtaget en mail med en super opskrift fra tpjevser!

Endelig kan jeg lukke mit gamle spørgsmål!

Fra : Morganza

Dato : 27-12-10 10:58

Hej Alle

Vil bare lige fortælle at hønsestrik ikke er en opskrift,det vat et navn "vi" gav det tilbage i 60erne,
fordi vi ville gøre oprør mod de firmaer der ikke ville sælge opskrifter,uden man også skulle købe deres garn.

Hønsestrik blev det kaldt fordi det var mønstre man selv fandt på så... bare gå i gang,
kun fantasien sætter grænsen.

mvh.
En af de oprørske høns

Du har følgende muligheder