Dreadlocks....
Fra : CreatureOfTheNight
Vist : 283 gange
20 point
Dato : 21-04-04 15:52

Jeg kunne enormt godt tænke mig at få lavet dreadlocks, men mit problem er at hvis man nu efter et år eller to ikke vil have det mere... skal man så klippe det hele af? eller er der en måde at få det ud på? Jeg tvivler selv meget på at det kan tages ud igen.

Fra : 25

Dato : 21-04-04 16:21

Dem jeg kender der har haft det har valgt at klippe det af når de blev trætte af det, håret bliver så filtret, at det nææsten er umuligt at rede det ud.

Fra : gisele

Dato : 21-04-04 18:09

Hejsa

Du kan godt glemme alt om at få det ud igen... Det er jo ligesom en uldklump. Så hvis du beslutter dig for at få dreadlocks, skal du osse tage det med i dine overvejelser at du skal klippe dem af, hvis og når du bliver træt af dem... Vil lige sige at det er et stort arbejde at få lavet flotte dreadlocks...

Mvh
Gisele (frisør)

Fra : Kordon

Dato : 20-09-04 17:48

det er da mugligt at få det ud, det kan jeg da efter lang tid, og det ser godt ud, ens hår kommer bare til at være ulet, men det går over efter et par vaske, mit gør evertifald.. ;)

Du har følgende muligheder