Gul/orange tegneseriekat??
Fra : jannickd
Vist : 533 gange
100 point
Dato : 09-04-04 00:46

Hvad er det for en - kan ikke komme på navnet... muligvis disney...???

Fra : fridaflip

Dato : 09-04-04 00:48

Garfield??

Fra : bennymanden

Dato : 09-04-04 00:49

Hej, det sku´vel ikke være Garfield ?
mvh Benny

Fra : bennymanden

Dato : 09-04-04 00:50

Der var du få sekunder hurtigere Frida --- hej hej
Benny

Fra : jannickd

Dato : 09-04-04 00:59

det er ikke garfield jeg mener...

Fra : jannickd

Dato : 09-04-04 01:01

den har muligvis sorte striber

Fra : fridaflip

Dato : 09-04-04 01:01

Så kender jeg kun Tigerdyret som er gul/orange - menøh det er jo en tiger

Frida...

Fra : Fnollerpige

Dato : 09-04-04 01:01

Nå, det var ellers osse mit bud - men de andre kom først kan det så være O'Malley fra Aristocats ?? ....

Karina

Fra : jannickd

Dato : 09-04-04 01:09

okay - kan den hedde Oskar eller sådan noget. ? skal bare vide det..

Fra : ans

Dato : 09-04-04 02:18

Kan det være Stoffer, hmm det er jo også en tøjtiger http://www.gisp.dk/pgalleri.php3

Kan du fortælle om handlingen?

mvh ans

Fra : ans

Dato : 09-04-04 02:34

Så er der Oliver fra Walt Disneys tegnefilm Oliver & Co http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=101225177411835001

mvh ans

Fra : binky

Dato : 09-04-04 08:56

Der er også en fyr, der hedder Spirillen.
mvh
binky

Fra : HuMLeBia

Dato : 09-04-04 12:29

Hey...

Der er osse en... øhm.. det er en dreng der bliver forvandlet til en kat..?... Celtic..? eller noget i den stil

Qnuzer

Fra : KajKagearm

Dato : 09-04-04 14:32

Chesire Cat (disney) ???

Fra : tjantzen

Dato : 14-04-04 13:57

Måske fra Underground tegneserien:

"Fritz the Cat"

mvh
Thomas

Fra : KajKagearm

Dato : 15-04-04 00:08

Hvis det skal være Disney, kan der kun være tale om Chesire Cat
http://threadheadcreations.com/directory/appliques/chesire.jpg

Fra : Dragony

Dato : 20-05-04 18:52

Jeg ved ikke helt om det er den Du tænker på men der var en gang en polit-kat (tror jeg nok) i Disney show for mange år siden. Jeg kan ikke huske hvad den hed, hvorfor spørger du egentligt??

Fra : Dragony

Dato : 20-05-04 18:54

Undskyld politi-kat (jeg kom til at skrive fokert i det første indlæg).

Du har følgende muligheder