Ansøgning
Fra : freddiemercury
Vist : 620 gange
100 point
Dato : 06-04-04 17:39

jeg savner hjælp til at lave en ansøgning til Social og sundhedsassistent
nogen der har en kopi af deres eller kan oplyse et sted på nettet hvor der ligger
nogle ansøgninger ?

Fra : calista

Dato : 06-04-04 17:45

FOA- social og- sundhed (som du forhåbentligt er medlem af??) har nogle ok- standard formulerede nogle i deres årskalender.
Men bortset fra det, hvad er det så lige præcist du mangler hjælp til? Hele ansøgningen eller dele af den?

Fra : 25

Dato : 06-04-04 17:50

du kan også få nogle skemaer i din kommune, som man udfylder, her kan du også få din løn at vide, hvis du begynder som elev.

Fra : freddiemercury

Dato : 06-04-04 17:51

hej calista
hele ansøgningen for ligesom at sammenligne lidt

Fra : valde.

Dato : 06-04-04 17:52

Er det en ansøgning om optagelse til uddannelsen. eller en ansøgning til en opslået stilling?

Fra : freddiemercury

Dato : 06-04-04 18:04

skal både være til opslået stilling og til uopfordret

Fra : Dodala

Dato : 06-04-04 18:12

prøv disse links:
http://www.karrierevejviser.dk/akademiker/index.asp
http://www.jobindex.dk/cgi/moveonartikeltv2.cgi?ID=15127
Her er der mange muligheder for at lave en god ansøgning,men det kræver hårdt arbejde
Held og lykke med det.
Mvh. Dodola

Fra : valde.

Dato : 06-04-04 18:18

du kan da starte med dit navn og din alde og hvad du tidligere har beskæftiget dig med, nævne eventuelle papirer, med udtalelser, fra skole eller tidligere arbejdsgivere, (husk kun kopier, det er ikke sikkert at de kommer retur)Hvis det er første gang du skal i arbejde, som social og sundhedsassistent, er det en god ide at nævne hvorfor du har lyst til netop det arbejde, - det kan være fordi du kan lide at omgås mennesker, og du mener at du har den tålmodighed, den indlevelsesevne, og den menneskelige forståelse der skal til i netop det arbejde
(Jeg håber du kan bruge nogle af mine ideer) mvh. Valde.

Fra : fridaflip

Dato : 06-04-04 19:26

Jeg ved ikke hvor i landet du vil søge ind, men dette link til social og sundhedsskolen i Herning har ansøgninsskemaer lige til at printe ud....

http://www.sosuringamt.dk/

Frida...

Fra : fridaflip

Dato : 06-04-04 19:28

Og den ser således ud....

http://www.sosuringamt.dk/sider/tilmeld_udd.asp

Frida...

Fra : fridaflip

Dato : 06-04-04 22:12

Aijj jeg fjols. Det er jo en jobansøgning der er tale om - og ikke som jeg troede en ansøgningsskema til uddannelse
Her har du lidt at tænke over...........

Når du skriver, så husk:

Dater brevet.
Skriv dit navn, adresse, telefonnummer og eventuel e-mailadresse.
Sæt en overskrift på fx 'Ansøgning' og hvilken stilling du søger.
Indled med en sætning om, at du søger stillingen eller vikariatet som ...
Fortæl om, hvad du har arbejdet med tidligere, og hvordan det er gået. Igen skal du huske kun at tage det med, som har betydning for netop den stilling, du søger.
Begrund hvorfor du søger netop dette job, og hvordan du opfylder kvalifikationerne.
Fortæl om tillidsposter, længere udlandsrejser, fremtidsmål osv. hvis det er relevant for det ledige job. Hvis du vedlægger CV, behøver du ikke nævne disse punkter i brevet, men blot trække det frem, der er særlig relevant for det pågældende job.
Afslut med en venlig og enkel afslutningssætning.
Underskriv.
Ansøgningen bør ikke fylde mere end en side - slet ikke hvis du vedlægger CV.
Send altid en personlig ansøgning i original. Kopier ikke ansøgningen for at sende den til flere arbejdsgivere. Det skal virke, som om du vil have netop dette job.

Frida...

Du har følgende muligheder