ny løn
Fra : freddiemercury
Vist : 869 gange
100 point
Dato : 06-04-04 17:37

hejsa nogen der ved hvor henne man kan finde alle
løntrin indenfor social og sundhedsassisstent
eller hvor meget er en startløn for en nyudlært ?
venligst

Fra : 25

Dato : 06-04-04 17:46

Prøv i din fagforening, de må have en pjese med løntrin o.s.v. Man starter med en grundløn og derfra får man mere i løn for hver gang man har taget et kursus o.s.v., men det er jo forskelligt alt efter om du arbejder på kontor eller er sundhedsassistent.

Fra : Dodala

Dato : 06-04-04 17:55

Hej prøv at checke dette link.
Det er folk der tilbyder deres arbejdskraft inden for sektoren og lønnen er meget forskellig, det er erfaringerne også.
http://www.jobindex.dk/cgi/cv/salaryindex.cgi

Mvh. Dodala

Fra : fridaflip

Dato : 06-04-04 18:57

Her kan du finde hvad du søger....

http://www.foa.dk/sw1108.asp

Frida...

Fra : fridaflip

Dato : 06-04-04 18:59

Og her lidt mere.....

http://www.foa.dk/sw13064.asp

Frida...

Fra : refi

Dato : 06-04-04 19:01

Det vil nok være forskelligt alt efter om det er indenfor det offentlige eller det private du får/har job.
Overenskomsten mellem din arbejdsgiver og dig kan du få oplyst i din fagforening.
Startlønnen er sikkert heller ikke ens alle steder i landet.
Så du må en tur til din lokale fagforeningsmand eller tillidsmand for det pågældende firma.
De skal vide disse ting.

Fra : fridaflip

Dato : 06-04-04 19:12

Klik på linket fra kl. 18.57
Klik på Løntabeller: Lønmagasinet - april 2004
Klik på Hele lønmagasinet - en social og sundhedsassistent starter på løntrin 14.....

Frida...

Fra : fridaflip

Dato : 06-04-04 19:17

Grundlønnen for en assistent ligger mellem 16.850 - 17.850
alt efter hvor i landet du bor......

Frida...

Fra : freddiemercury

Dato : 06-04-04 19:28

hej frida du mener vist løntrin 16 i stedet for 14 gør du ikke ?

Fra : emesen

Dato : 06-04-04 19:30

Og NY LØN kan hæve dettte hvis din arbejdsgiver vil/har penge til det.
Specielle funktioner udover det der kræves til jobbet. Kan give FUNKTIONSLØN
FUNKTIONSLØN kan fratages igen, hvis ikke funktionen udføres mere .
Kvalifikationer udover hvad der kræves til jobbet. Kan give KVALIFIKATIONSLØN
Jobrelaterede kurser/tilegnet viden kan give mere kvalifikationsløn.
Emesen

Fra : fridaflip

Dato : 06-04-04 19:32

Kan faktisk ikke huske det, men mener det er løntrin 14
er det i stedet løntrin 16 er grunlønnen ca 200-300 kr højere end det jeg skrev tidligere.....

Frida...

Fra : fridaflip

Dato : 06-04-04 19:52

>freddiemercury

Du har ret. Det er løntrin 16

Frida...

Fra : ellebye

Dato : 06-04-04 21:19

Fra : ellebye

Dato : 06-04-04 21:28

Her vil du kunne se stedtillægssatserne indenfor det statslige område pr.1/3-03

http://www.lederne.dk/Loen_og_pension/Lon/Offentlige_lontabeller/statslige_lonninger.html

Du har følgende muligheder