Hvad vil piger helst have?
Fra : Haddie
Vist : 293 gange
200 point
Dato : 27-03-04 16:52

Jeg ved spørgsmålet er ret målplaceret, men kunne ikke finde nogen steder hvor jeg synes det passer ind.

Jeg er efterhånden lidt inde i en krise synes jeg. Jeg er i tvivl om når man nu er ude på dansegulvet med pigerne, vil de så have at man tager det første skridt, hvir man gerne vil være sammen med dem, eller vil piger helst selv have kontrollen??

Jeg er lidt i tvivl, og et eller andet sted er det jo også derfor at vi unge knægte går i byen. Men det er efterhånden et stykke tid siden at jeg har været sammen med en pige til en fest. SÅ jeg har lidt mistet slevtilliden. Jeg danser da ligesom alle andre og har noget fedt tøj på osv..men jeg kan ikke forstå om det er mig der skal tage kontrollen..PIGER HJÆLP MIG!

Hvad kan I bedst lide:

Når drenge tager det første skridt
Når I selv har kontrollen..

På forhånd tak for hjælpen

P.S Hvis I har andre tips så skriv dem endeligt..

Fra : Mordex

Dato : 27-03-04 16:54

Svaret er kun ét ord: ÆRLIGHED.

Mordex.

Fra : Better_Performance

Dato : 27-03-04 16:58

Mon ikke der er lige så mange svar som der er piger??

Fra : idestrup

Dato : 27-03-04 17:09

hvis jeg var dig ville jeg prøve at læse deres kropssprog for på den måde at finde ud af hvordan landet ligger.

Fra : valde.

Dato : 27-03-04 17:11

Pigen skal nok beholde kontrollen, selv om du tager initiativet! De fleste piger har vel så mange tilbud, at du kan komme til at vente måneder, hvis du venter på, at der skal komme en og tilbyde sig, bare kom i gang, der skal nok være en der falder for din charme. Pøj Pøj.
Valde.

Fra : fridaflip

Dato : 27-03-04 17:30

Allerførst, kommer det nok an på pigens alder. Dernæst har B_P jo ret. Der findes ingen opskrift på, hvad piger helst vil have. Det må du lære at kunne fornemme

Alligevel tror jeg, at der er overvægt af piger, som helst ser at det er drengen, der tager det første skridt til kontakt. Grunden til det, skal ses i lyset af, at piger meget hurtigt får et stempel, som værende "billig" hvis hun er den flirtende. Det burde ikke være sådan, men vi ved alle at sådan er det.

Det første skridt skal heller ikke være en gramsende hånd på dansegulvet Du skal i stedet prøve at kommunikere med pigen - piger elsker at få komplimenter, hvis ikke det er direkte scorereplikker Fortæl hende, at du synes hun er pæn eller sød - og undgå for alt i verden, at fortælle hende om alle de andre piger du har haft....Så skulle den vist være hjemme

Frida...

Fra : 25

Dato : 27-03-04 17:46

Inviter hende i biografen o.s.v.

Fra : 25

Dato : 27-03-04 17:46

Inviter hende i biografen o.s.v.

Fra : 25

Dato : 27-03-04 17:47

Inviter hende i biografen o.s.v.

Fra : Guild

Dato : 27-03-04 17:53

> Haddie
"Spil" dig selv .. altså din EGEN rolle. Lad være med at kopiere en "kammerat". Glem din "livshistorie", og koncentrer dig om nu'et. Lad pigen få en chance for at svare på dine spørgsmål. Gem BMW-nøglerne langt væk .. det er jo ikke din "bil", hun vil lære at kende .. MEN DIG !!

Det er lørdag og du kan prøve "teknikken" allerede i aften. Så afventer vi spændte dit svar i morgen formiddag ! (?)

/ PG (mand)

Fra : slemmert

Dato : 27-03-04 18:11

hej hvis du skal ud for at spille bold med gutterne i morgen kan ku jo holde øje med om hun er blandt tilskurerne, samt hendes humør for er begge ting tilstede så kan du være sikker på at du har en "sild" på krogen....

Fra : 25

Dato : 27-03-04 18:16

slemmert

FY HA det er ikke dyreskue

HI HI

Fra : Sunowich

Dato : 27-03-04 18:25

Hvad vil en pige have ??? en sød følsom omgængelig ikke voldelig morsom og rig fyr
Mvh Sune

Fra : fridaflip

Dato : 27-03-04 18:32

Findes der rige fyre, som er søde og følsomme? HVOR!!!

Den med fodbold og tilskuer*GG* Hmm....hvis vores gode ven kun spiller på serie 6 holdet - er det nok begrænset, hvor mange tilskuer ( incl. søde piger )
der dukker op på sidelinien

Frida...

Fra : slemmert

Dato : 27-03-04 18:42

hej Frida for en gangs skyld er det jo ikke bolden man går efter vel - og hvis det var mig hun gik efter ville jeg gøre alt hvad der stod i min magt for at " høste " i en fart...

Fra : fridaflip

Dato : 27-03-04 19:05

Høste??

Fra : slemmert

Dato : 27-03-04 20:31

udlæg det på mange måder eller " smede mens jernet er v....

Fra : halvdum

Dato : 27-03-04 21:19

RET.

Mvh. halvdum

Fra : 25

Dato : 28-03-04 12:04

Piger vil gerne have:

1 kæreste/ elsker der er stabil
en der kan vise kærlighed og ømhed
en man kan tale med om alt
en man kan hygge sig med
en man kan gå i biografen med
en man kan stole på
en man kan bygge et fast forhold som er vedvarende, og evt. et ægteskab (ægteskab er ikke det afgørende) men et stabilt fast forhold

Fra : Rune454

Dato : 28-03-04 23:33

Haddie jeg tænker altid sådan her: ( ved godt det lyder lidt groft, men det er det nu ikke )

- det er bare en kælling ( ved godt det lyder strengt )

Og hvis hun ikke vil have dig, jamen shit, så er der kun 1000 andre på diskoteket :)

Det værste der kan ske er at hun siger nej, so what? Jeg havde samme problem som dig, men du skal bare gå til den. Snak med dem, tag pis på dem det elsker de, få dem til at grine osv.

Jeg gør altid sådan, at jeg sætter mig i en sofa på diskoteket til at starte med, sådan at jeg har et overblik. Derfra arbejder jeg så med øjenkontakt, får du den og kigger hun igen et par gange, så gå over til hende, sig hun er sød eller noget, og spørg om hun ikke kommer over og snakker lidt.. den plejer som regel at virke, da de færreste piger faktisk siger nej til at snakke lidt. Hvad du så gør under snakken, ja den del er ligeså svær, og der er flere muligheder.
Du kan næsten altid fornemme om hun er interesseret, er hun det, kan du evt. efter lidt tid, og hvis øjenkontakten er iorden, prøve at tage hende lidt i hånden eller noget, rykke lidt tættere på hende, så HUN da i hvert fald ikke er i tvivl om hvad du vil.. derfra er det så op til hende.

Altså: Start med øjenkontakten, få hende over med en kvik bemærkning ( det værste der kan ske er hun siger nej ) flirt lidt med hende, lad hende vide at du er interesseret, derfra er det så min erfaring at du skal spille lidt kostbar, og lade hende gå videre, men lad hende vide du er interesseret.

Det med forhold og sådan må du til gengæld ikke spørge mig om :), der har jeg kun dårlige erfaringer..

- Rune454

Fra : mcsj

Dato : 29-03-04 16:09

en kæmpe kildetur tror jeg .

Fra : fridaflip

Dato : 30-03-04 11:13

Aijjj nu må du holde op. At blive kildet er ganske vist godt, men mon ikke pigen vil synes det er at gå for tæt på sån' lige med det samme SENERE vil det være en rigtig god idé ( tror jeg ) *GG*

Frida...

Fra : halvdum

Dato : 31-03-04 11:10

Jeg mener nu stadig, at de bare vil have RET.

Ret til at være,
ret til at lade være,
og ret til en, at gøre det hele sammmen med.

Og husk så lige, at hun jo ikke kommer rendende forbi din pc,
du skal ud i den virkelige verden og møde hende.
Mvh. halvdum

Fra : mcsj

Dato : 01-04-04 15:52

Jeg har så prøvet det med en pige

Hun nyd det

Fra : mcsj

Dato : 01-04-04 15:52

Fra : Rune454

Dato : 01-04-04 23:29

Orv hva.. :)

Seriøst Haddie.. gå ud og få noget selvtillid og vær lidt mere ligeglad med om de siger nej.. du skal dog heller ikke virke billig :) Men husk på det med øjenkontakten, den er altid go

Fra : Deigaard

Dato : 17-04-04 22:26

hey...

Det er jo forskelligt fra pige til pige, men lige nu sidder vi to piger og kigger på det her...
min veninde og jeg synes at det klart er rarest at drengene tager kontrollen, altså det betyder ikke at de skal være vildt påtrængende... Men alligevel, tag initaitiv, det er nok rarest for begge parter...
Det med ekstra gode råd har vi kun et: BRUG KONDOM - det er også bedst for begge parter

håber det hjalp dig lidt... Og held og lykke

Fra : Rune454

Dato : 17-04-04 22:40

Hvad så hvis du lægger mærke til en fyr der sidder og kigger på dig, og han virker interesseret, hvilket du også gør, vil du så ikke gå hen til ham? :)

Fra : Deigaard

Dato : 18-04-04 16:22

JoJo selvfølgelig vil jeg det, men man kan også sige at hvis han er lige så interesseret som mig, kunne han jo lige så godt gøre det...

Fra : Rune454

Dato : 18-04-04 17:48

True, men hvis man har ringe selvtillid er man altid bange for at blive afvist.. det kunne måske afholde ham, men ja jeg er enig med dig i at drenge for det meste skal tage initiativet ( desværre :) )

Fra : stevsimpson

Dato : 20-04-04 17:35

PIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fra : halvdum

Dato : 20-04-04 23:27

En god lytter.
Og ihvertfald en som er kvikkere med komplimenterne,
end du er med pointene.
Hvad venter du egentlig af et svar ?
prøv at læse kontaktannoncerne.
Der skriver de (pigerne/damerne/kællingerne og hvad de nu kaldes) det klart og tydeligt.
Hver især har de egne behov, og lyst lyst til at opfylde eller få dem opfyldt, og eventuelt opfylde nogle af dine, på vejen, hvad de så end måtte være.
" Kom da ud og få dyppet bøhmanden"
Sid ikke her og vent på noget
Mvh halvdum

Fra : zomp

Dato : 23-04-04 13:15

hehe....PIK!!!!! LOL

flot StEV

Fra : Gardino

Dato : 29-05-04 18:28

Ja det er jo meget forskelligt. Det eneste de har til fælles er, at de ikke kan få nok!

Fra : Sunowich

Dato : 30-05-04 12:17

LUK NU DET SPØRGSMÅL
mVH sUNE

Fra : valde.

Dato : 06-01-05 22:58

Det er nok ikke let at finde ud af hvad?? træk da lod mellem svarene!

Du har følgende muligheder