Program til panorama-billeder søges
Fra : kolesen
Vist : 537 gange
50 point
Dato : 14-04-02 17:06

Hej - jeg søger et program til at sammenstille flere digitale billeder til et panorama.
Er her nogen, der kender sådan et godt et, der kan hentes på nettet?
/Knud

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 50 point
Dato : 14-04-02 21:55

Se her:
http://www.fpvideo.com/
http://www.panavue.com/

MVH
Sven OLe Pedersen

Fra : kolesen

Dato : 26-04-02 11:34

Hej igen!

Jeg har fundet produktet PixMaker, som jeg vil bruge.
Det er meget let og overskueligt.

/Knud

Godkendelse af svar
Fra : kolesen

Dato : 26-04-02 11:40

Tak for svaret Sven Ole Pedersen.
Det hjalp mig på vej til at finde PixMaker, som jeg syntes vældig godt om.

/Knud

Fra : Stouenberg

Dato : 17-05-10 09:50
Du har følgende muligheder