hvordan laver man dreadlocks???
Fra : munk007
Vist : 3067 gange
20 point
Dato : 11-12-03 21:15

hvordan laver man dreadlocks??
jeg ved godt at man ikke kan lave rigtig dreadlocks for de kommer når men ikke vasker håret, men når man får lavet det ved en frusør hvordan laver de det så????

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 30 point
Dato : 11-12-03 21:50

De touperer håret i totter med en kam Sune

Fra : vork

Dato : 11-12-03 22:03

Du kan altså sagtens selv lave dem!-Jeg har lige lavet fem,og efter en uge med mange hårvask er de stadig at finde i mit hår:)
Du tager en tot hår,så begynder du at hive hårene fra hinanden.. -De skal hives fra hinanden helt op til roden,og det skal du bare forsætte med indtil du kan finde en mening med det.. hehe.. -En frisør vil så bagefter putte vox i den nye dreadlock..
held og lykke.

Fra : RikkeHaa

Dato : 12-12-03 04:48

Man kan også få dreadlocks selvom man vasker hår dagligt, man skal bare ha' krøl-tilbøjeligheder og lade være med at rede det. Smertefulde erfaringer :-/

Fra : sismofyt

Dato : 15-01-04 10:49

Hej!

Det spørgsmål er blevet stillet før. Prøv på www.dreadlocks.com eller søg her på kandu på Dreadlocks.

VH Sismo

Fra : Scam_0602

Dato : 09-02-04 22:43

prøv at checke www.dreadheadhq.com! Der er der en step-by-step anvisning til at lave dreadlocks, og hvordan man vedligeholder dem :D

Godkendelse af svar
Fra : munk007

Dato : 09-02-04 23:45

Tak for svaret Sunowich.

Fra : H_L

Dato : 07-04-04 23:02

Hvilken voks eller wax vil i anbefale man bruger?

Fra : pelleg

Dato : 03-10-05 15:19

bivoks er det bedste

Fra : Nordsted1

Dato : 27-01-06 17:40

http://www.dreadlocks.com/ hvis du kan engelsk, kan du læse det her, under produkter

Fra : Nordsted1

Dato : 27-01-06 17:41

undskyld, jeg har set dette svar til en forkert spørger

Fra : sarah dread

Dato : 22-08-10 14:00

hej :)

du kan også gå ind og læse den her blog.... der er bileder af færdige resultater.. lavet med den teknik der bliver beskrevet til at lave dreadlocks på dansk til glat nordisk hår...

http://dreadlockcph.blogspot.com

held og lykke med dit fine hår

mvh sarah

Du har følgende muligheder