Petriskåle - købes hvor?
Fra : larzframarz
Vist : 3812 gange
50 point
Dato : 08-09-03 08:57

Hvor køber jeg petriskåle som privatperson?
Glem alt om matas og helsekostbutikker.
Der findes nogen firmaer der har det men de sælger ikke til private.

Fra : ram2

Dato : 08-09-03 09:07

>larzframarz

Har du prøvet her:

Buch & Holm A/S
Marielundvej 36
2730 Herlev
www.buch-holm.dk

Tlf. 44 54 00 00 Jylland 70 25 54 01
Fax 44 92 31 00
E-mail b-h@buch-holm.dk

Åbningstider:
Mandag - torsdag: 8 - 17, fredag: 8 - 15.30

Mvh
Ram

Fra : kimboje

Dato : 08-09-03 14:34

Eller her:
http://www.sflab.dk/

Mvh Kim Boje

Fra : beckski

Dato : 08-09-03 17:33

ellers er NUNC i roskilde en mulighed, de støber dem selv og de fås sterile.

desuden kan bie og berntsen den slags.

husker noget med at man er stoppet med at lave petriskåle i glas.... men ikke sikker (???)

BECK

Fra : beckski

Dato : 08-09-03 17:40

vedr. http://www.sflab.dk/
så er det en god side, men jeg ser ingen petriskåle..

Fra : larzframarz

Dato : 15-09-03 17:03

kan ikke købe nogen af stederne da de kun vil sælge til fimaer.
Har brug for et firma der sælger til private.

Fra : beckski

Dato : 15-09-03 17:57

har du ringet og spurgt ??
alt kan lade sig gøre i denne verden

Fra : larzframarz

Dato : 18-09-03 10:29

"har du ringet og spurgt ??
alt kan lade sig gøre i denne verden"

Jeg har fået venlige mails vedr. de ikke sælger til private

Fra : jkrjk2

Dato : 10-10-03 21:13

Find en laborantskole.
Spørg om de vil bytte, med f.eks. en pincet eller lignende.

Jeannie Kristensen

Du har følgende muligheder