Symaskine smøring
Fra : Helmerhelmer
Vist : 2376 gange
120 point
Dato : 14-08-03 11:47

Vor ældre hånddrevne husqvarna (model 715) går trægt-har nogen mon en smørevejledning/brugsanvisning?
Helmer

Fra : ockendon

Dato : 14-08-03 12:29

Du kan da bare smøre det bevægelige dele med lidt symaskineolie, ikke?

Fra : Helmerhelmer

Dato : 14-08-03 14:25

hvor skal jeg smøre?der er eet sted der er trægt-jeg ved ikke hvor

Fra : emesen

Dato : 14-08-03 14:54

En symaskine skal ikke bare smøres, den skal også renses for stoffnuller. Nede under holderen til undertråden kan der være ret meget fluller. Rens/børst/sug og smøre (ikke trykluft). Ellers er der synlige smørehuller, til symaskine olie.
Emesen.

Fra : ockendon

Dato : 14-08-03 15:11

dersom du vil, kan du maile mig, så sender jeg en pdf med brugsanvisning på min gamle Pfaff trædemaskine

as@metabrasive.dk

Du har følgende muligheder