mobil-telefonipriser
Fra : beckski
Vist : 604 gange
50 point
Dato : 07-08-03 12:32

findes der en side der sammenligner de MEST opdaterede mobiltelefonipriser ? - nu hvor priskrigen går ind..
beck

Fra : ruder4

Dato : 07-08-03 12:44

Hej beck

På denne side sammenligner Telmore sig med andre teleselskaber. Siden er sidst opdateret 24/6-03. Prøv at se her http://www.telmore.dk/index.html

Hilsen Ruder4

Fra : ruder4

Dato : 07-08-03 12:46

Hov - forklaring

Gå ind under Menu i højre side under priser og derefter ind under pristjek

/Ruder4

Fra : ram2

Dato : 07-08-03 12:48

>ruder4.

Synes du ikke det er mere objektivt at bruge en uafhængig kilde, hvis man skal foretage en sammenligning af priser.

F.eks. http://www.fi.dk/presse/nyhedsbrev/260302/1/?p=1

Mvh
Ram

Fra : ruder4

Dato : 07-08-03 12:49

Kæft jeg klokker i det idag :-ll jeg mener selvfølgelig venstre side, men du finder jo nok ud af det.

Undskyld de mange indlæg for så lidt

Fra : ruder4

Dato : 07-08-03 12:52

ram2

jo det kan du da have ret i, men mon Telmore snyder med sådan noget??? Det når de jo ikke langt med.

Fra : ram2

Dato : 07-08-03 12:57

>ruder4.

Jeg har ikke den mindste tillid til nogen teleselskaber her i Kongeriget. Jeg er sikker på at de alle sammen, omend de ikke lyver, så manipulerer med uigennemskuelige oplysninger, så alene derfor har jeg mest tillid til en uafhængig kilde.

Mvh
Ram

Fra : ruder4

Dato : 07-08-03 13:06

Ram2

godt så, du har sikkert ret Kender også kun til Telmore fordi jeg selv har det - og viste derfor at der var sådan en sammeligning inde på deres hjemmeside.

Hilsen Ruder4

Fra : pabloj

Dato : 07-08-03 13:14

Her er Telestyrelsens side, man skal godt nok selv taste ind.http://www.teleprisguide.dk/

Jes

Fra : ram2

Dato : 07-08-03 13:22

>beckski>ruder4

Lad mig give et eksempel, hvis I gider læse det.
Jeg er gennem 3 år abonnent hos Orange (Tidl. Mobilix.) og havde et abb. Som hed modus et eller andet. Det fungerede fint. Regninger var korrekte og til tiden og de var til at komme i kontakt med, så alt i alt OK.
Jeg hørte så at Telmore kunne tilbyde et abonnement med 0 kr. i abb. 1,- kr. pr minut, og 0,20 kr. pr sms, og ikke nogen opkaldsafgift. OK tænkte jeg, man skal vel også forny sig en gang i mellem, så jeg bestilte dette skift, og fik tilsendt papirer fra Telmore.
Umiddelbart efter at jeg havde fået disse papirer, som jeg endnu ikke havde underskrevet, hørte jeg via jungletrommerne, at man hos Orange kunne få en ”_særaftale_. Man skulle bare kontakte dem, så kunne man få sit abb. lavet om så det til forveksling lignede Telmores.

Jeg ringede til Orange, og forelagde dem hvad jeg havde hørt. Ved I hvad de sagde?: ”Jamen det kan vi lave med det samme hvis du vil.” 1 kr. pr. minut - 0,20 kr. pr. sms – 0 kr. i abb. – 0 kr. for både forgæves og opkald der gik igennem.
Jeg spurgte hvorfor de ikke havde orienteret om dette. Det svarede han slet ikke på, og spurgte bare om vi skulle lave det om med det samme. Jeg sagde OK, og bad om at få tilsendt en skriftlig aftale. Det ville jeg ikke få, men aftalen var bekræftet ved at de fremsendte regning med de nye priser.

Den første regning er kommet, og de holder hvad de lover.

Det er sgu da utroligt, at man ad omveje skal høre sådan noget, og vupti får det lavet om. Men det er åbenbart ikke noget de ønsker kommer ud i bredere kredse, siden de ikke reklamerer med det.

Hvad kan man så lære af det?? Bare MAS dem, så falder de til patten.

Mvh
Ram

Fra : beckski

Dato : 07-08-03 22:09

der står ikke hvornår den liste er opdateret ! desuden synes jeg ikke prissammenligningen kan bruges så godt når man ikke kender ens reelle forbrug...

jamen det gør jo ikke sammenligningen bedre - og det er samme priser som telmore....

Fra : andersjensen

Dato : 09-08-03 07:08

Utroligt at man ikke formår at hjælpe dig.... En masse indlæg med alt uvedkommende i, kig her :

http://www.telepriser.dk/

Opdaterede priser på mobil, fastnet, xdsl og internet, kan vist ikke være nemmere. Det er da spørgsmålet fuldkomment irrelevant, hvad man har af erfaringer med de forskellige selskaber, der spørges om PRISER.

Fra : beckski

Dato : 09-08-03 14:27

anders jensen - god side, tjekker den lige ud!

Fra : beckski

Dato : 09-08-03 14:28

er dog ikke imponeret over at den sidst er opdateret 14062003 ...

Fra : mdk1

Dato : 20-01-04 21:36

du kan se priser på mobiltelefoner på siderne mobilpriser.dk og kelkoo.dk
de er helt up to date

Du har følgende muligheder