>beckski>ruder4
Lad mig give et eksempel, hvis I gider læse det.
Jeg er gennem 3 år abonnent hos Orange (Tidl. Mobilix.) og havde et abb. Som hed modus et eller andet. Det fungerede fint. Regninger var korrekte og til tiden og de var til at komme i kontakt med, så alt i alt OK.
Jeg hørte så at Telmore kunne tilbyde et abonnement med 0 kr. i abb. 1,- kr. pr minut, og 0,20 kr. pr sms, og ikke nogen opkaldsafgift. OK tænkte jeg, man skal vel også forny sig en gang i mellem, så jeg bestilte dette skift, og fik tilsendt papirer fra Telmore.
Umiddelbart efter at jeg havde fået disse papirer, som jeg endnu ikke havde underskrevet, hørte jeg via jungletrommerne, at man hos Orange kunne få en ”_særaftale_. Man skulle bare kontakte dem, så kunne man få sit abb. lavet om så det til forveksling lignede Telmores.
Jeg ringede til Orange, og forelagde dem hvad jeg havde hørt. Ved I hvad de sagde?: ”Jamen det kan vi lave med det samme hvis du vil.” 1 kr. pr. minut - 0,20 kr. pr. sms – 0 kr. i abb. – 0 kr. for både forgæves og opkald der gik igennem.
Jeg spurgte hvorfor de ikke havde orienteret om dette. Det svarede han slet ikke på, og spurgte bare om vi skulle lave det om med det samme. Jeg sagde OK, og bad om at få tilsendt en skriftlig aftale. Det ville jeg ikke få, men aftalen var bekræftet ved at de fremsendte regning med de nye priser.
Den første regning er kommet, og de holder hvad de lover.
Det er sgu da utroligt, at man ad omveje skal høre sådan noget, og vupti får det lavet om. Men det er åbenbart ikke noget de ønsker kommer ud i bredere kredse, siden de ikke reklamerer med det.
Hvad kan man så lære af det?? Bare MAS dem, så falder de til patten.
Mvh
Ram